Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA] Acer N50 of N311?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk over het aanschaffen van een PDA. Over Acer hoor ik veel goeie dingen. Mijn voorkeur gaat uit naar de Acer N50, maar nu hoorde ik over de introductie van de Acer N311 half januari.

Ik heb de specs ff naast elkaar gezet:
  • N50: 520mhz, 128mb ram, qvga, win2003se, 335 euro
  • N311: 400mhz, 64mb ram, vga, win5, 313 euro
Wat is jullie advies: wachten op de N311 of meteen de N50 aanschaffen? Welke specs zijn nog meer handig om rekening mee te houden?

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-11 19:35

_Erikje_

Tweaker in Spanje

n50 lijkt me logisch....
windows 2003se is echt zwaar relaxed

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Ik doe dit topic op slot omdat je vraagt naar een vergelijking die je zelf ook kunt doen. Bedenk je goed waarvoor je de PDA wilt gebruiken of denkt te gaan gebruiken. Op die manier kan je het beste vergelijken wat je nodig hebt. Dat kan je hier op GoT vinden of via Google. De N311 heeft inmiddels een eigen topic en over de N50 valt her en der wat te vinden.
Het is overigens niet onverstandig er bij stil te staan dat voor WM2003 veel meer (freeware) programma's beschikbaar zijn. De verwachting is dat dit in de loop van het jaar gaat veranderen.

Als je dit alles al had gedaan, had je dat in de topicstart naar voren mogen laten komen...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.