Oneplus 10 Pro | O11 Dynamic, Seasonic PX850, ASUS Strix Z490-E, 10700K, AMD 6900 XT, 32 GB, WD Black NVMe SSD SN750 500GB, Intel P660 2TB, 2x Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 | Syonology DS918+ 3x 16 TB
Anoniem: 119772
Console op pc monitor = mbv vga box.
Maarja, ik betwijfel of d'r vga boxes zijn met
RF in.
Misschien is het beter id om gewoon een Mastersystem 2 emulator
op te duikelen en een logitech dual shock pad te kopen.
Maarja, ik betwijfel of d'r vga boxes zijn met
RF in.
Misschien is het beter id om gewoon een Mastersystem 2 emulator
op te duikelen en een logitech dual shock pad te kopen.
Hij wil het via zijn capture kaart op zijn pc zien, dan heb je geen VGAbox nodig zolang zijn capture kaart de frequentie ondersteunt.
Heb je wel de RF omvormer ertussen? Dan zou je hem gewoon moeten kunnen vinden op de juiste frequentie.
Heb je wel de RF omvormer ertussen? Dan zou je hem gewoon moeten kunnen vinden op de juiste frequentie.
Ik had een 9800AIW (met tv-deel dus) en had mijn nintendo 8bit (nostalgie
) erop aangesloten. Gewoon aangezet en auto-tuning gedaan, uiteindelijk vond hij em zelf
Die oude consoles konden/kunnen gewoon op de kabelaansluiting (coax?) aangesloten worden dus die hebben geen omvormers oid dergelijk nodig.
Die oude consoles konden/kunnen gewoon op de kabelaansluiting (coax?) aangesloten worden dus die hebben geen omvormers oid dergelijk nodig.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Beetje eigen inzet mag ook wel hoor...
Zoek op welke signalen je TV kaart kan ontvangen (meestal RF, composite en S-Video)
Zoek op welke signalen je console kan produceren (rf, RGB (al dan niet via SCART) etc.)
Kijk welke overeenkomen. Vervolgens kijken wat voor fysieke connectoren de twee apparaten hebben en dus welke (verloop)kabels je nodig hebt.
Voordat je dat gedaan hebt een topic openen is gewoon voorbarig
Zoek op welke signalen je TV kaart kan ontvangen (meestal RF, composite en S-Video)
Zoek op welke signalen je console kan produceren (rf, RGB (al dan niet via SCART) etc.)
Kijk welke overeenkomen. Vervolgens kijken wat voor fysieke connectoren de twee apparaten hebben en dus welke (verloop)kabels je nodig hebt.
Voordat je dat gedaan hebt een topic openen is gewoon voorbarig
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.