ik wist niet zeker of ik dit in Windows Operating Systemen topic of hier moest plaatsen, maar ik heb toch voor hier gekozen...
Ik wil een software raid setup gaan draaien op mijn win2k3 server.. ik heb al mijn andere schijven al geconverteerd naar dynamic disc's maar nu wil ik mijn eerste disk doen (waar dalijk 2 partities op gaan draaien OS / DATA ) mijn os draait hier nu al op.... maar hij geeft dan een warning
M.vr.gr
Robin Masters
Ik wil een software raid setup gaan draaien op mijn win2k3 server.. ik heb al mijn andere schijven al geconverteerd naar dynamic disc's maar nu wil ik mijn eerste disk doen (waar dalijk 2 partities op gaan draaien OS / DATA ) mijn os draait hier nu al op.... maar hij geeft dan een warning
betekend dit dat als ik deze schijf convert mijn windows systeem er word afgeknikkert of iig niet meer werkt ? of als ik een win9x os er op wil gooien, dat dat niet kan?After you convert these disks to dynamic, you will not be able to start other installed operating systems from any volume on these disks
Are you sure you want to convert ?
M.vr.gr
Robin Masters
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider