Ik heb al eens eerder gepost over mijn probleem van het niet op de pc kunnen bewerken van de opnames van mijn stand-alone dvd-recorder. Helaas ben ik daar sindsdien niks mee opgeschoten en moet me er waarschijnlijk bij neerleggen dat ik de opnames van deze recorder niet kan bewerken. (En opnemen met mijn Pinnacle tv-kaart in MPEG2 vind ik teveel geklooi)
Zie: Invalid videostream bij tv-opnames dvd-recorder
Maar zijn er hier mensen die een andere dvd-recorder hebben en die wél de opnames kunnen overhalen naar hun pc en deze kunen bewerken in MPG2 formaat? Zo ja, ervaringen graag!
Ik dacht er namelijk aan om er een dvd-rorder gebruikt bij te kopen. Van Philips verwacht ik wel die compatibilty maar daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over de kwaliteit van de recorders en support.
Zie: Invalid videostream bij tv-opnames dvd-recorder
Maar zijn er hier mensen die een andere dvd-recorder hebben en die wél de opnames kunnen overhalen naar hun pc en deze kunen bewerken in MPG2 formaat? Zo ja, ervaringen graag!
Ik dacht er namelijk aan om er een dvd-rorder gebruikt bij te kopen. Van Philips verwacht ik wel die compatibilty maar daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over de kwaliteit van de recorders en support.