Absoluut gratis! bellen via internet

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09-2025
Heey mensen,

Ik zat een beetje te zoeken op internet naar wat nou goed/gratis bellen is via internet. Het programma Voipbuster (wat ik al minstens een 5 maanden heb), werkt toch echt het beste. Je belt gratis naar alle accounts, maar.. ook naar vaste nummers in veel landen! Het enige wat je moet doen (om onbeperkt te bellen i.p.v. de 1 minuut die je eerst krijgt), is het programma downloaden, account aanmaken en dan vervolgens eenmalig naar een 0900-nummer bellen. Kost je 1.30 euro per gesprek en dan krijg je 1.09 euro in je saldo erbij. Het goede nieuws is dat dat saldo alleen maar naar beneden gaat als je naar een mobiele telefoon belt of naar een nummer in een land wat nog niet gratis is. Ik bel nu gewoon naar Nederland alle vaste nummers en ook vaak naar Australie (waar m'n zus nu is) gewoon voor niets! Ik heb sinds kort ook gewoon een nummer waar je gewoon naartoe kan bellen alsof je naar een vast nummer belt (0264443047)
Ga naar www.voipbuster.com om het programma te downloaden.

ciao

AnderNeo

Ps. Dit is niet een reclame-boodschap ofzo hoor, zie voor jezelf..

It's not the dying but the living that scares me to death

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het mag dan geen reclame-boodschap zijn, dicht doe ik hem toch, je bent namelijk niet de eerste die dit ontdekt, er is namelijk al een topic over (de 3e zelfs al): [rml]Gratis bellen met Voipbuster [ deel 3][/rml] :)

Dit topic is gesloten.