[Outlook2002-XP] Plaatjes worden niet weergegeven.

Pagina: 1
Acties:

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 12:33
Goedemorgen medetweakers,

Ik heb een probleempje op een aantal machines hier (office2002, XP SP1) mbt het weergeven van plaatjes in mail in outlook 2002. Er komt een mooie placeholder met een rood kruisje. Het vreemde is dat wanneer er op de knop "doorsturen" gedrukt word, het plaatje wel direct word weergegeven.
Op een andere machine, dezelfde mailbox, worden de plaatjes wel gewoon weergegeven. Dus het moet iets lokaals zijn. (Het heeft in het verleden ook gewoon wel gewerkt op die machines, maar van de een op de andere dag niet meer :S ) Ik kan op internet, of hier op GOT geen gelijkwaardige situatie terugvinden.

Heeft iemand de oplossing?

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 15:53
Heeft dat niet te maken met je beveiligings instellingen van de internet explorer ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 12:33
In het register de regel:

"OutlookSecureTempFolder"="C:\\Documents and Settings\\"USERNAME"\\Local Settings\\Temporary Internet Files\\OLK80\\"

vervangen door:

"OutlookSecureTempFolder"="C:\\Documents and Settings\\"USERNAME"\\Local Settings\\Temporary Internet Files\\OLK9\\"

Waarbij "USERNAME" de betreffende gebruiker is.
En het werkt!

• Merev
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10-2025
Weet iemand waar ik in het register deze regel moet veranderen. Heb namelijk ook dit probleem, maar kan die regel in het register niet vinden.

Laat maar, al gevonden, lost voor mij alleen niks op ;(

[ Voor 17% gewijzigd door Merev op 17-08-2006 16:01 ]