Outlook Express - foutcode: 0x800CCCFO*

Pagina: 1
Acties:

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Hello,

Ik probeer mijn Hotmail te binnen te halen in oulook express 6 echter als ik dat probeer komt hij met deze melding

En zegt hij iets als de service tijdelijk niet bereikbaar probeer het later maar ik probeer het al 2 dagen 8)7

iemand een idee wat dit is ?

Op een ander profiel ( van vrouwlief ) pakt hij het zonder problemen dus dan lijken de instellingen me goed ?

tnx

nieuwe pc samenstellen = leuk

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:32

Coldcat

HODL

Ik denk dan dat je instellingen wel fout zijn. Heb je je password en username goed ingesteld. Dat kun je controleren door bij je emailaccounts op "test verbindingen te drukken". Als alles juist is mag je aannemen dat de instellingen goed zijn.

Een account van een ander gebruikt andere gegevens dus het is duidelijk dat die wel goed werkt.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:42
Als je geen betaald abonnement hebt kun je je Hotmail emails ook niet in Outlook of Outlook Express ophalen. Ik meen me te herinneren dat deze mogelijkheid al wel 1 tot 2 jaar geleden is opgeheven.

• Coldcat

Coldcat

HODL

JeroenM_tbs schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:42:
Als je geen betaald abonnement hebt kun je je Hotmail emails ook niet in Outlook of Outlook Express ophalen. Ik meen me te herinneren dat deze mogelijkheid al wel 1 tot 2 jaar geleden is opgeheven.
Ik haal al twee jaar lang mijn mail van Hotmail in Outlook op terwijl ik niets betaal. Het is dus wel degelijk mogelijk.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op een ander profiel ( van vrouwlief ) pakt hij het zonder problemen dus dan lijken de instellingen me goed ?

:>

A wise man's life is based around fuck you

• Blaasijzer
ohh heb ik ff gemist dan maar tot voor kort lees dinsdag draaide alles wel gewoon op mijn "oude" PC |:(

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:58

job

Wat JeroenM_tbs zegt klopt niet helemaal. Het is wel het doel van hotmail dat alleen betalende leden hun email via outlook op kunnen halen. Daarom worden stapje voor stapje alle hotmail adressen uitgesloten om de mail via outlook op te halen.
Het kan zijn dat een account het vandaag nog doet, maar over een week niet meer.
Zo kan het ook voorkomen dat 1 email adres wel werkt, maar een ander niet.

En dan ga ik er natuurlijk vanuit dat je alle gegevens goed ingevuld hebt :).

[ Voor 11% gewijzigd door job op 06-01-2006 10:48 ]

• Blaasijzer
Zwelgje schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:46:
[...]

:>
_/-\o_

• Blaasijzer
[quote]job schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:47:

Het kan zijn dat een account het vandaag nog doet, maar over een week niet meer.
Zo kan het ook voorkomen dat 1 email adres wel werkt, maar een ander niet.

quote]
als ik mijn oude gebakje weer aanslinger haalt hij gewoon mij e-mail binnen 8)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dus op pc A werkt alles naar behoren en op pc B werkt het niet??

Dan heb je duidelijk iets verkeerds ingesteld lijkt mij.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook Express zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Kijk hier even ;)

offtopic:
Ik schop even mee: SA-->OFF O-)

[ Voor 89% gewijzigd door Lustucru op 06-01-2006 11:09 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Blaasijzer
[quote]Coldcat schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:53:
Dan heb je duidelijk iets verkeerds ingesteld lijkt mij.[/quote]

de vraag rest dan nog wat iemand enig idee misschien de server timeout ? o.i.d ?

P.C staat thuis ben nu aan [enge woorden modus] werk

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Fout heb ik ook gehad, je moet even IE starten, menu Extra>InternetOpties, tabje Inhoud, klikken op SSL-status wissen. Evt ook je browsercache en cookies indien het nog niet werkt.

Het is namelijk dat je soms halverwege het ophalen een fout krijgt, en zo een halve beveiligde sessie staat aangemeld, vertelde een medewerker van Microsoft mij. Ik weet niet precies wat hij ermee bedoelde, maar het werkte wel.

Su6 :)

PS. Ist echt zo dat alle hotmail-accounts worden uitgesloten :/ ? Ik maak al ongeveer 3 jaar gebruik van de functie met Outlook2003, en heb er nog nooit problemen mee gehad, terwijl ik toch geen betaler ben...

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Blaasijzer
DarthPlastic schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:03:
Fout heb ik ook gehad, je moet even IE starten, menu Extra>InternetOpties, tabje Inhoud, klikken op SSL-status wissen. Evt ook je browsercache en cookies indien het nog niet werkt.

Het is namelijk dat je soms halverwege het ophalen een fout krijgt, en zo een halve beveiligde sessie staat aangemeld, vertelde een medewerker van Microsoft mij. Ik weet niet precies wat hij ermee bedoelde, maar het werkte wel.

Su6 :)

PS. Ist echt zo dat alle hotmail-accounts worden uitgesloten :/ ? Ik maak al ongeveer 3 jaar gebruik van de functie met Outlook2003, en heb er nog nooit problemen mee gehad, terwijl ik toch geen betaler ben...
thanks dat ga ik proberen als ik straks thuis ben !

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:58

job

Blaasijzer schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:50:
als ik mijn oude gebakje weer aanslinger haalt hij gewoon mij e-mail binnen 8)
Er van uitgaande dat de instellingen goed staan he :P (heb het er nog bijgezet)
En dat staan ze dus blijkbaar bij jou niet.
Dat het op een andere pc wel werkte had je er niet bijgezet.

[ Voor 30% gewijzigd door job op 06-01-2006 17:42 ]

• Blaasijzer
net alles geprobeerd zoals beschreven het werkt nog steeds niet iemand nog suggesties ?

dit is de volledige melding trouwens !

Er kan niet worden gecontroleerd op nieuwe berichten op de HTTP-server. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Service Unavailable', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 87, Foutnummer: 0x800CCCF0

[ Voor 66% gewijzigd door Blaasijzer op 06-01-2006 18:34 ]

• Blaasijzer
heren dank voor de hulp de oplossing was als volgt :

IE Extra>Internet Opties>Privacy>Websites> type in

hotmail.com

and klik op 'Toestaan'

Een ander type probleempje kan onstaan met http 1.1 settings, als volgt op te lossen :

Ga naar de internet opties, kies geavanceerd en ga naar het kopje HTTP 1.1 settings.
Vink de optie HTTP 1.1 gebruiken UIT, en zet de optie HTTP 1.1 gebruiken met behulp van een proxyverbinding AAN
Ga daarna naar Verbindingen, LAN-instellingen en zet de optie Instellingen van Internet Explorer automatisch overnemen AAN. Sluit daarna IE af en start IE weer op

vervolgens oude pc aangezet hotmail geexporteerd en op de nieuwe geimporteerd eerst leek het niet te werken maar na een paar keer verzende ontvangen doet hij het !

thanks for the input all !

Pagina: 1