Toon posts:

in het vorige topic antwoord niemand meer :?

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog mensen die simcity4 spelen en hebben ze nog goude tips voor torenflats het lukt me echt helemaal nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien moet je langer dan 3 minuten wachten op een reply... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 21:16

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je hebt 3 minuten geleden een vraag gesteld in Sim City 4 topic deel 3 en omdat je na 3 minuten geen antwoord hebt open je een nieuw topic met een wazige topic titel.

Wacht gewoon rustig af op een antwoord in het SC4 topic. We zijn nu eenmaal geen helpdesk.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een bericht vanaf 18 oktober 2005 en daar is nog geen antwoord op DAT LIJKT MIJ TE LANG

( sorry van de titel was wanhopig 8)7)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Laten we het toch maar bij 1 topic houden: [rml][ PC-CDROM] Sim City 4 - Rush Hour [ deel 3][/rml]

Als iemand met het spel in de titelnaam al niet gaat kijken en reageren, zal het zeker niet gebeuren als het vanuit de titel niet duidelijk is waar het over gaat. Maar dan nog: het feit dat er niemand reageert kan ook een indicatie zijn voor het feit dat er gewoon geen actieve interesse meer in is of dat men gewoon geen antwoord heeft :o
Maar deze gaat dicht, "schop" evt. morgen (weekend) nog een keer met die vraag darzelfde topic omhoog maar een nieuw topic is wat overdone :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.