Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Productsurvey: niet kunnen reageren op artikelen > 3 weken

Pagina: 1
Acties:

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren op artikelen ouder dan drie weken of artikelen waarop meer dan drie weken lang geen reactie is gegeven.
Dit vind ik persoonlijk een onnodige 'feature'. Waarom is hier eigenlijk voor gekozen? Een stuk hardware heeft toch wel een levensduur van minstens 1 jaar (op de markt). Dan verwacht ik wel dat een productsurvey minimaal 1 jaar open staat voor reacties.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Is al bekend: [rml][ PS] Verkeerde info canon ixus 50[/rml]
Staat gelukkig al op Devtrack :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is geen bewuste keus geweest. Er wordt gebruikgemaakt van het standaardreactieformulier en die bevat de feature om na drie weken niet meer te kunnen reageren, iets wat voor het nieuws erg nuttig is, maar voor de Productsurvey minder handig inderdaad.

Dit is overigens kort geleden al gemeld op Devtrack: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=1092.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Ah duidelijk. Fijn dat dit onder aandacht is :)

Ik kan trouwens niet ongeregistreerd op devtrack rondkijken ..

edit:
Topic is ongemeld verplaatst van FA naar BZ? Misschien een ideetje om de productsurvey te toevoegen aan de ondertitel van BZ en in de FAQ van FA te melden ;)

[ Voor 43% gewijzigd door BalusC op 06-01-2006 09:09 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
BalusC schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:04:
Ik kan trouwens niet ongeregistreerd op devtrack rondkijken ..
Daar heb jij toch wel een account? :P
BalusC schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:04:
edit:
Topic is ongemeld verplaatst van FA naar BZ? Misschien een ideetje om de productsurvey te toevoegen aan de ondertitel van BZ en in de FAQ van FA te melden ;)
Hmz, dat is niet zo handig. Op zich zegt de naam van het forum genoeg IMHO, de PRS valt onder de Buyers Zone op de frontpage en dan lijkt het mij dat het dat ook hier doet, zoals in BZ wel in de FAQ staat ;) . Maar ik vraag iemand met voldoende rechten wel het erbij te zetten :) .