[XP] Outlook - aantal mailtjes?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:05

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Als ik Windows XP opstart krijg ik bij m'n inlogscherm onder mijn naam te zien hoeveel programma's ik heb draaien en hoeveel mailtjes ik heb. Waar baseert Windows dit aantal op? Ik gebruik (alleen) Outlook 2003. Het aantal mailtjes lijkt alleen niet te kloppen (in elk geval niet in m'n inbox, zowel voor als na verzenden). Weet iemand waar Windows dit aantal vandaan tovert?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Volgens mij zijn het je mailtjes uit je Hotmail Passport account.

Verwijderd

Ik zou wel graag willen weten hoe je dit kan wijzigen naar de mails van je eigen provider???

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail wordt dit geloof ik opgeslagen :)

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

elevator schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:51:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail wordt dit geloof ik opgeslagen :)
Klopt ja :) Als je het niet handmatig die count op nul wil zetten, dan kan je hiervoor TweakUI
voor gebruiken (daar staat het onder Repair > Repair unread mail count) :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

the_shadow schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:26:
[...]

Klopt ja :) Als je het niet handmatig die count op nul wil zetten, dan kan je hiervoor TweakUI
voor gebruiken (daar staat het onder Repair > Repair unread mail count) :)
\HKCU\Software\Microsoft\Current version\UnreadMail\<Mailaddress>
Daar staat MessageCount. Deze op 0 zetten.

Daarin staan ook alle hotmail accounts. Deze houd Windows XP dan ook bij. Dus als je MSN gebruikt komen ze hier automatisch in.

[ Voor 34% gewijzigd door bolke op 06-01-2006 12:10 ]

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Er is echter nog geen antwoord gegeven op de vraag:

"Ik zou wel graag willen weten hoe je dit kan wijzigen naar de mails van je eigen provider???"

Kan iemand dat alsnog doen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoe stel je je dat voor? Aantal ongelezen mailtjes in Outlook (Express) of het aantal berichten wat nog in je popbox staat?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Popbox

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kan niet, het is een clientside key die alleen op het werkstation zelf kan werken (leest de status uit van de mailclient en niet van de remote popbox).

Waar het wel mee kan is Outlook in combinatie met Exchange, maar dat is een ander verhaal ;)

*Ja, er is ook nog IMAP, maar dat hangt dusdanig dicht tegen Exchange aan qua features dat MS hier alleen de hoognodige support aan gegeven heeft.
En 3/4 van de ISPs doet niet aan IMAP voor hun abonnees...

[ Voor 31% gewijzigd door alt-92 op 10-01-2006 23:09 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1