Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Hallo,

Over MMC kaartjes en de Nokia 6230 (NIET de i variant) zal inmiddels zoveel gezegd zijn. Echter zoveel dat ik niet alles door kan spitten. Vandaar dit nieuwe specifieke bericht. Excuses hiervoor.

Mijn probleem is het volgende. Ik heb een Nokia 6230 (firmware versie v5.24) en heb gisteren een Apacer 512 MB MMC plus kaartje in mijn telefoon gedaan. Helaas zonder succes. De telefoon herkent de kaart niet, kan hem niet formatteren, etc. Via een cardreader en pc blijkt dat de kaart het filesystem FAT heeft (dus NIET FAT32 of NTFS). Verder kan ik via de cardreader en pc de MMC plus kaart niet opnieuw formatteren omdat ik geen rechten hiervoor heb.

Vraag: vreet de Nokia 6230 (v5.24) uberhaupt MMC plus kaartjes? zo ja, vreet hij de 512 MB varianten van Apacer. Iemand bekend met dit probleem? Ik hoor het wel. Bedankt.

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Net getest op een Nokia 6230 telefoon met firmware v4.28. Geen enkel probleem met de kaart. Conclusie het ligt aan de firmwareversie. Wie weet of een update naar een hogere versie dan 5.24 dit probleem oplost?