Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
het is misschien handig om een stukje van de betreffende code te posten
Dit is gewoon een kwestie van debuggen. Installeer zelf de mailclients en kijk wat er misgaat. De header van je mail is waarschijnlijk niet in orde.
Gebruikt het formulier meerdere MIME-parts, lees, een text/html en een text/plain-gedeelte?
Stuur jezelf anders eens een test-mailtje en plaats de source daarvan hier eventjes (netjes tussen [code][/code]-tags)
Stuur jezelf anders eens een test-mailtje en plaats de source daarvan hier eventjes (netjes tussen [code][/code]-tags)
't is gewone pure htmlWoRsTeNBoY schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 02:07:
het is misschien handig om een stukje van de betreffende code te posten
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <html>
<head></head>
<body>
<table>
<tr>
<td>
...
</td>
</tr>
</table>
</body>
</html> |
Nu wat ik wel "merk" bij Yahoo is dat hij ipv van <body> <xbody>, 'k weet niet waarom het dat doet.
Dit staat in mijn headers
PHP:
1
2
| $headers = "MIME-Version: 1.0\r\n"; $headers.= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n"; |
En natuurlijk nog wat dingen, maar die zijn niet relevant.
Dus jij zegt dat ik op mijn server waar m'n website op staat nog eens een extra e-mail client zelf zou moeten installeren ?Noork schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 02:12:
Dit is gewoon een kwestie van debuggen. Installeer zelf de mailclients en kijk wat er misgaat. De header van je mail is waarschijnlijk niet in orde.
[ Voor 65% gewijzigd door imp4ct op 06-01-2006 02:23 ]
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
Nee ik zeg dat je zelf je scriptjes moet debuggen en de betreffende email clients uit moet proberen. Dit heeft niks met je server te maken.imp4ct schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 02:19:
Dus jij zegt dat ik op mijn server waar m'n website op staat nog eens een extra e-mail client zelf zou moeten installeren ?
Je stuurt zeker geen plain text versie mee? Sommige mailclients kunnen niet overweg met HTML, of de gebruiker heeft HTML-support uitgeschakeld. Voor deze mensen is het belangrijk dat je een plain text versie meestuurt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zonder de complete message source (header en body) is hier niks zinnigs over te zeggen.
Verder raad ik css af in html mail om dat er veel clients zijn die de css er uit filteren.
Verder raad ik css af in html mail om dat er veel clients zijn die de css er uit filteren.
Ik heb het idee dat je de mailtjes gewoon met php's mail() function verstuurt. Indien dit zo is kun je het beter met phpmailer proberen
Pagina: 1