Ik heb een Aopen hx-08 met boven de voeding 2 fans die naar buiten blazen, onderin aan de voorkant een fan die de lucht naar binnen zuigt, een Super Orb met koelpasta op mijn niet overgeklokte 1 gig thunderbird, een fan op mijn asus v7700 en natuurlijk in de voeding een fan.
Nu is het in mijn kast ongeveer 25-27 graden warm, in mijn kamer 19-20 en mijn processor idle rond de 61 graden!!! (gemeten met ASUS probe de nieuwste versie en met kast open, maakt btw niet uit of ie open of dicht is!!)
Met spellen kan dit oplopen tot de 72 graden en soms hoger!!
Ik heb op dit moment om uit te zoeken waardoor het komt nog dit in mijn kast zitten:
Asus v7700, sblive value, miro tv card, 3com netwerk, 1xcdrom,1xdvd,1xbrander en een floppydrive en natuurlijk mobo+cpu
en alle coolers, het maakt dus nix uit of ik alles erin heb zitten of dingen eruit haal.
Het maakt ook niet uit of ik mijn kast open zet of dicht houdt.
Is dit normaal, zoja: ok
, zo nee: wat kan ik hier aan doen??
Nu is het in mijn kast ongeveer 25-27 graden warm, in mijn kamer 19-20 en mijn processor idle rond de 61 graden!!! (gemeten met ASUS probe de nieuwste versie en met kast open, maakt btw niet uit of ie open of dicht is!!)
Met spellen kan dit oplopen tot de 72 graden en soms hoger!!
Ik heb op dit moment om uit te zoeken waardoor het komt nog dit in mijn kast zitten:
Asus v7700, sblive value, miro tv card, 3com netwerk, 1xcdrom,1xdvd,1xbrander en een floppydrive en natuurlijk mobo+cpu
Het maakt ook niet uit of ik mijn kast open zet of dicht houdt.
Is dit normaal, zoja: ok
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp