Lego introduceert nieuwe generatie Mindstorms

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:14
nieuws: Lego introduceert nieuwe generatie Mindstorms
Het speelgoed heeft een upgrade gekregen met een 32-bit microprocessor die, net zoals zijn voorganger, geprogrammeerd kan worden met een desktopcomputer.
Op deze manier kan men 'die' als het Engelse 'die' (daaj) lezen. Door de komma te verplaatsen naar net voor het woord 'die' wordt dit verholpen en hoeft er ook maar één komma te worden gebruikt:
Het speelgoed heeft een upgrade gekregen met een 32-bit microprocessor, die net zoals zijn voorganger geprogrammeerd kan worden met een desktopcomputer.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat we niet in dit topic willen zien

* Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
* Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dan zou ik eerder ; gebruiken om de boel te scheiden.

Overigens vind ik het niet nodig want het is een Nederlandse pagina, dus als je die op z'n Engels zou lezen moet je jezelf eens achter de oren krabben.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
AFAIK maakt het voor een die, de Engelse variant dus, geen enkel verschil of er nu een 32-bit of een 64-bit chip op zit, dus ik vind het niet nodig deze zin aan te passen. Daarnaast, dat hele nieuwsje gaat niet over chipfabricatie, dus de link met een die ontgaat me sowieso enigszins.

Tot slot, dit topic staat hier goed. Dit is een opmerking om iets anders te schrijven en dat hoort niet in het topic. Daarnaast kun je op zich de stelregel wel aanhouden dat als er discussie over een 'fout' mogelijk is, dat het in een los topic hoort; uitzonderingen daar gelaten natuurlijk ;) .

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bovendien, als er echt de die bedoeld zou worden dan zou er 'microprocessor-die' gestaan hebben ;).
Pagina: 1