Toon posts:

Sennheiser audio kabel hd570

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik dit topic ik hier mag plaatsen maar dan hoor ik het wel

Ik ben opzoek naar een goedkope webshop met audio kabels, heb al met google gezocht maar kom uit op bepaalde site's maar dat kan goedkoper volgens mij via normale winkel site's die alleen maar audio kabels leveren, heeft iemand een goeie webshop voor me?

connrad heb ik ook al gekeken helaas geen resultaat

zoek een audio kabel voor mijn hoofdtelefoon de Sennheiser hd570 die is helaas vanavond overleden en wil er zo spoedig 1 voor een schappelijke prijs bestellen via het web.. iemand een site voor me met goeie prijzen voor audio kabels?

zodra ik wat links heb sluit ik dit topic

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
heb je nog garantie op je koptelefoon? want Senneheiser is daar erg soepel mee, en je hebt dan binnen een week een nieuwe kabeltje binnen :)...

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

Topicstarter
BiG-GuY schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:23:
heb je nog garantie op je koptelefoon? want Senneheiser is daar erg soepel mee, en je hebt dan binnen een week een nieuwe kabeltje binnen :)...
heb hem al 3 a 4 jaar dus dat gaat niet meer op maar bedankt voor je reactie

• Crvdwoestijne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03-2020
Nou, gewoon naar Sennheiser bellen en daar kan je dan voor 13 euro :( ofzo een kabeltje bestellen. Is niet goedkoop maar je hebt weinig keuze. Had namelijk precies hetzelfde probleem (met een Hd 500 dan wel) en goedkopere kabels zouden allemaal niet passen doordat het uiteinde wat je in de hoofdtelefoon steekt te dik was.

Hoofdsysteem , Usenetdownbak