30 meter COAX, versterken??

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik ga van beneden vanaf de verdeler een COAX tv kabel trekken, hij zal maximaal zo'n 30 meter zijn. Ik neem aan dat ik hem wel moet versterken, maar welke versterker heb ik daar voor nodig en hoe duur zijn die dingen???

mzls!

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:36

Nicap

Tsssk....

Als je goeie coax hebt. Satelliet-kwaliteit, dan hoeft er geen versterker tussen hoor. Ik heb hier bijna 40 meter liggen en heb niks geen last.

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
officieel wordt aangeraden (ook bij goede coax) om om de 25/30 meter een signaalvertsterker te plaatsen... kan het weten, vader verkoopt satelietsystemen en kabels enzo... :)

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

bij 30 meter is het IMHO niet echt nodig om te versterken.
Het signaal van de kabel is in de meeste plaatsen goed genoeg om zo'n stukje te overbruggen.

Tip: de meeste antenne dozen hebben als je hem opmaakt een doorlus mogelijkheid (zit vaak een weerstandje op die je los kan schroeven).
Sluit hier je kabel op aan, vervolgens zet je aan de ander kant ook zo'n doosje en je hebt een goed tv/radio signaal.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:52
Je kunt het best ook verliesvrije (-arme) kabel kopen. Is iets duurder dan gewone, maar beter.