Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AB-Systems
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
Ik weet niet of ik hier helemaal goed ben maar bij deze:

Ik heb bij een kennis een pda staan met een Windows XP pro pc. wanneer deze 'gebruiker' zijn pc voor de eerste keer na het opstarten synchroniseert dan gaat het goed, gaat hij hierna werken door bestanden die gesynchroniseert worden of zijn email behandelen gaat het mis, de pda is daarna niet meer te synchroniseren.. alleen door de active synchronisatie te stoppen en opnieuw te starten gaat het goed...

Heb active synch al opnieuw geinstalleerd en heb ongeveer alle optie's die er zijn in outlook ook wel gehad (omdat het naar mijn idee daar zit) voor de rest heb ik al eerder op dit probleem gezocht hier maar kwam helaas geen (beetje) vergelijkbaar probleem.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

En om welke van de 12317231794723947234732947928374923 soorten PDA's gaat het eigenlijk?
Dat maakt het troubleshooten wat makkelijker als we dat weten eveneens als de versie van ActiveSync en Outlook :)

Weet je ook of er foutmeldingen worden gegeven? Zo ja, welke?
Kan de PDA nog wel verbinden met de computer waarna de synchronisatie start en waarna het dan vastloopt? Start de synchronisatie helemaal niet maar kun je wel met de computer verbinden of kun je helemaal niet met de computer verbinden?

• AB-Systems
Het gaat om een HP 2210 in combinatie met Office 2003 en de laatste active synch.

Wanneer hij hem na het 1e synchroniseren er uithaalt, iets veranderd op de pc en hierna zijn pda weer wil synchroniseren maakt ie wel eventjes verbinding maar stopt dan ook gelijk weer...

krijg voor de rest eigenlijk geen foutmeldingen bij outlook of active synch, bij logboeken staan ook geen rare dingen...

• AB-Systems
Weet niemand hier iets voor? Had gehoopt dat iemand hetzelfde heeft gehad en een oplossing weet _/-\o_

• ppl
  • Niet online

ppl

Is dat verwijderde item dan ook doorgevoerd op die PDA?

• AB-Systems
Het is geen verwijderd item, eerder een gewijzigd item, echter maakt hij na een evt. 2e verbinden totaal geen wijzigingen op de pda, niet in mailbox (van pda) of in een van de (op pc) gewijzigde bestanden..

• ppl
  • Niet online

ppl

Heb je al de nieuwste versie van ActiveSync geprobeerd of die het probleem oplost?
Misschien dat de mensen bij de pocketpc club (tegenwoordig pocketinfo.nl) hier het e.e.a. hebben aan FAQ's of dat er in het forum daar een soortgelijk probleem staat.

• AB-Systems
Nieuwste versie active synch staat er op (of er moet de laatste maand nog een nieuwere zijn gekomen) Ga ik daar wel even kijken of ik daar iets kan vinden.. Bedankt!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

hmmm ik had dit ook met VPN.
Is er sprake van een VPN verbinding?

• AB-Systems
Nee, het is een cradle die direct op de pc hangt waar hij moet synchroniseren met een outlook box die pop mail binnen haalt.

• Security

Security

it's just me

Weet je inmiddels welke AS versie je hebt>?

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 13:45
Staat "Syncen via USB" oid wel aan op je PDA onder ActiveSync?

Draait die 2210 eigenlijk op WM2005 of WM2003?

• AB-Systems
Het is nu AS 3.8 zal zorgen dat er de nieuwste op komt te staan 4.1.. er staat WM2003 op..

verder staat AS via USB aan anders gaat het de eerste keer ook niet goed toch? 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door AB-Systems op 10-01-2006 21:05 ]

• Security

Security

it's just me

goed > geef je de bevindingen even door?

• AB-Systems
Na het updaten van de active synch lijkt het allemaal goed te gaan.. :)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Had dus niet veel emt outlook van doen -->voor de search nog een tikje naar Gadget Talk

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1