Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

K'weet 't nog steeds niet/bejaardenverzorgster $$$

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al minstens anderhalf uur ten koste van het avondeten van mijn zoon van 9 :-( op het hele internet HOEVEEL EEN BEJAARDENVERZORGSTER VERDIENT! En dat staat NERGENS geschreven. Ik moet ook nog eten koken voor morgen, d.w.z. dat ik pas om 3 uur 's ochtends naar bed kan. Ten einde raad ben ik forums gaan zoeken en dit was de eerste zinnige die ik tegenkwam met een nuttig onderwerp. Vandaar dat ik hier de vraag stel. Ik woon al 28 jaar in het BUITENLAND en ik heb dus geen idee wat men in Nederland verdient. Binnen ongeveer een half jaar moet ik voor mijn moeder in Nederland gaan zorgen, en er dus gaan wonen. Vandaar dat ik wil weten wat het loon van een bejaardenverzorgster is, want ik kan niet van de lucht leven natuurlijk.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Op dit forum, Gathering of Tweakers, is het niet de bedoeling om eenvoudige vragen te stellen waarbij mensen "even" het antwoord ophoesten. Als je topic gesloten wordt is het niet de bedoeling een nieuwe te openen maar bij vragen of opmerkingen de moderator die het slotje plaatst te mailen :)

Je zou loonwijzer eens kunnen proberen om het antwoord op je vraag te vinden. Ook zou je kunnen overwegen eens een verzorgingstehuis te bellen/mailen met deze vraag.

Dit topic is gesloten.