Toon posts:

[XP] Acer recovery cd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een tijd geleden heb ik een Acer Aspire T310 gekocht.
Hierbij kreeg ik 2 cd's, op de ene staat System CD en op de andere staat Recovery CD.

De pc is heel erg sloom.
Nu wil ik windows er weer opzetten, zonder alles wat er nu opstaat (zonder al die programma's dus), zodat de pc weer snel is.
Kan ik dit doen met de recovery cd, of is die alleen voor als de pc kapot is?
En wordt windows met een recovery cd neit nog een keertje naast de originele installatie geplaatst?

Alvast bedankt.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:35
ja dat kan, je krijgt dan een verse installatie, zonder data die er al op staat.

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-03 13:09
Met system cdrom moet je hem opstarten. En later in de installatie vraagt hij om de revorvery cd.

Zo is het in iedergeval bij mij. :) ik heb een Acer Aspire 1350

Maar hij kan een melding geven. Ik weet zou gouw niet wat die melding is. maar dat het hem niet lukt. Dan moet je mss eerst met fdisk alle partities verwijderen en dan opnieuw die system cd er in stoppen en de instucties volgen.

suc6 met de installatie

[ Voor 1% gewijzigd door xppn op 06-01-2006 11:28 . Reden: typenummer gewijzigt ]

Verwijderd

Topicstarter
Oh, ok.

Ik wist niet dat je eerst de system cd erin moest stoppen.

Bedankt! :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit had je met een heel klein beetje inzet / proberen van jouw kant toch ook wel kunnen proberen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Mja, maar ik heb niet zoveel verstand van dit en heb weleens gehoord dat er zo ineens 2x windows op kan staan..
Pagina: 1