een programma om het gebruik van je hardeschijf te meten

Pagina: 1
Acties:

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-08 17:40

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Topicstarter
beste mensen ik zoek een programmatje om te kijken hoeveel data mijn hardeschijf heen en weer schrijft..

iemand?

ik heb op got search en op google gezocht.. allebei zonder resultaat.. misschien heb ik verkeerde zoek termen gebruikt maar elke hulp is welkom

Bedankt alvast

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Diskmon misschien :? (Kijk meteen even naar Filemon)
http://www.sysinternals.com/Utilities/Diskmon.htm

edit:
GOOGLE + ME = FRIENDS FOR EVER, zekerweten :>

[ Voor 90% gewijzigd door niels88 op 05-01-2006 21:09 ]

• kaconst
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05 22:56
ctrl-alt-del en dan "beeld">"kolommen selecteren">"I/O gescreven bytes" en "I/O gelezen bytes" aanvinken :Z

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
mmm.. interresant die ctr . alt . del functie.. wist ik niet.. maar toch nog onduidelijk..

ik zit namelijk op een lanparty en wil doormiddel van een soort van du meter kunnen kijken hoe veel er wordt geschreven en gelezen.. alleen van me HDD niet van me LAN

Bedankt alvast

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Welleweerd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:05:
mmm.. interresant die ctr . alt . del functie.. wist ik niet.. maar toch nog onduidelijk..

ik zit namelijk op een lanparty en wil doormiddel van een soort van du meter kunnen kijken hoe veel er wordt geschreven en gelezen.. alleen van me HDD niet van me LAN
Een lanparty zonder DC++, bestaan die nog >:) , Alles wat je via DUmeter download, schrijf je toch ook naar je hd, en omgekeerd :X

Verwijderd

Start -> Uitvoeren -> Perfmon, fysieke disk objecten toevoegen, klaar

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
meer dan 250 gb toevoegen met DC++ duurt egt veel te lang en bij mij ging hij zelfs hangen...

daarom.. maar ik heb egt een zwaar easy proggie nodig.. (lan is de voorbij dus voor de volgende lan..)

maar er moet toch een proggie bestaan die er uit ziet als DU meter... ik zal eens een x een vriend
vragen of ie wat kan programmeren.. klinkt aardig makkelijk..

Bedankt alvast

Pagina: 1