Ik heb de laatste tijd iedere keer de melding dat het bestand: "C:\ProgrammFiles \Netpress\vbruinit.exe" als virus word gezien. Ik kan het alleen niet verwijderen of in quarantine zetten. Ik heb al op google gezocht wat dit was maar daar kon ik niks vinden. Weet iemand misschien wat dit kan zijn? en wat ik hiermee moet doen?
Heb je de bestandsnaam wel exact goed geschreven? ('t is bijvoorbeeld Program Files met 1 'm' )
[ Voor 11% gewijzigd door mitalp op 05-01-2006 20:25 ]
Welk OS heb je en welke virusscanner?
Het zou ook spyware kunnen zijn. Sommige virusscanners scannen nl. ook op spyware.
Probeer Hitman pro eens. Klik hier
Het zou ook spyware kunnen zijn. Sommige virusscanners scannen nl. ook op spyware.
Probeer Hitman pro eens. Klik hier
C2D 6750, 8GB DDR667, Asus P5K-SE
Ik gebruik windows xp, met als virusscanner mcafee 2005. Deze vind het ook.
ps. het is programfiles met één m ja. Maar dat lijkt me duidelijk
heb je al geprobeerd het in de veilige modus te verwijderen?
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
En welk virus is het volgens McAfee? En waarom denk jij dat het geen virus is? 
In ieder geval - dit lijkt me meer iets voor Beveiliging & Virussen - ik verplaats je topic nog eventjes
Windows Operating Systems >> Beveiliging & Virussen
In ieder geval - dit lijkt me meer iets voor Beveiliging & Virussen - ik verplaats je topic nog eventjes
Windows Operating Systems >> Beveiliging & Virussen
En die virusscanner kan het bestand ook niet verwijderen? Welk stukje malware detecteer je? Je geeft erg weinig info waar we iets mee kunnen helaas. Zou je de naam van de malware willen posten zodat we wat meer info op kunnen zoeken zoals payload van het eventuele virus en removal instructies?rusman schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:56:
Ik gebruik windows xp, met als virusscanner mcafee 2005. Deze vind het ook.
[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 06-01-2006 22:25 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Pagina: 1