Toon posts:

[NFS MW] Opstart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met NFS Most Wanted, als ik het spel start dan komt er een schermpje in beeld te staan met een BMW erop. En daarna hoor ik mijn cd-rom speler steeds lager in toeren draaien en doet hij niks meer, het schermpje blijft dan gewoon in beeld. Ik kan nog wel ctrl+alt+del doen en zie dan dat speed.exe 0% geheugen gebruik heeft.

Ik heb al vanalles geprobeerd (overal op internet gezocht), alle overige applicaties afgesloten zoals in de EA handleiding wordt aangeraden enz. enz. Maar het werkt nog steeds niet :(

Wie kan mij helpen?

Mijn specs zijn:

P4 2GHZ
512MB
VIA moederbord
Asus Radeon 9200SE
Windows XP

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:01

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Reageer dan niet :{

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 07-01-2006 12:06 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

En waar slaat jou reply op ? :/ Lijkt wel alsof je afgerekend hier word om je videokaart. triest hoor.

maar goed.

Heb je gekeken voor een update van het spel? Ik denk dat er vast wel iets te viden valt over jou probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 07-01-2006 12:06 ]

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11 14:55
Waarom? NFSMW draait bij mij ook op de oude bak met GeForce4 MX440 64MB hoor ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 07-01-2006 12:06 ]

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:20
Deed hij het ervoor wel? of is dit nog de verse instal. Anders ff opnieuw installeren.

Met een mindere video kaart moet je het wel gewoon op kunnen starten!

Verwijderd

Erger nog, een kameraad van mij speelt NFW MW over het netwerk en hij draait op zijn oude pc met een Gerforce 2 Pro nog beter dan op zijn nieuwe met een Geforce 6200 ofzo. _/-\o_ (die nieuwe pc heeft ook veel meer processorsnelheid en ram)

Edit: maar oplossing voor jouw probleem, misschien een no-cd crack installeren? dat mag als je zelf het spel bezit dacht ik. Dan weet je iig dat het niet aan de cdrom of cd speler ligt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 11:59 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hij hoeft dat niet te doen want je kan hem op de laagste settings prima spelen.

Wacth ff : spuitelfjes mode

[ Voor 18% gewijzigd door Touchdomex op 07-01-2006 12:05 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Timmyboy_ schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:56:
[...]

Waarom? NFSMW draait bij mij ook op de oude bak met GeForce4 MX440 64MB hoor ;)
Mist die niet alle directx9 efffecten? Dan loopt het idd wel soepel :P

Verwijderd

Topicstarter
Niks mis met de videokaart hoor ;) Ben opzoek gegaan naar een NO-CD crack en heb die geinstalleerd en nu werkt het wel. Wel erg raar hoor. Zal dan wel aan me cdromspeler liggen ofzo (ik neem aan dat het niet aan de cd's ligt? Anders breng ik hem terug). Kan het spel idd niet op de hoogste resolutie spelen, maar het ziet er niet verkeerd aan en hapert niet, dan vind ik het allang best. Iig bedankt voor tips!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11 14:55
Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 12:06:
[...]

Mist die niet alle directx9 efffecten? Dan loopt het idd wel soepel :P
Dat wel, maar voor een lollig raceje over LAN is het goed zat :)

Verwijderd

Ik heb gewoon een hekel aan dat geluid van me dvd/cd speler, dat hmmmmmMMMMMMM als ie cd's leest, dus ik heb vaak no-cd cracks. Andere voordelen zijn niet steeds omwisselen van cd, en de laadtijden kunnen korter zijn (vooral als ie muziek ofzo moet laden van de cd).

Edit: hoe lager de kaart, hoe minder het beeld natuurlijk. Als je wilt profiteren van alle visuele effecten die NFS MW te bieden heeft moet je aan deze pc denken :9~

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 17:28 ]

Pagina: 1