Hoe integriteit ISO file controleren?

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008

• Bolleke
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 09:46
Ik heb een ISO-bestand gedownload, en nu wil ik graag weten voordat ik het ga branden of het bestand goed is. Helaas heb ik niet de beschikking over een MD5 checksum of SFV file oid.... Ik heb dus alleen een ISO bestand.
Is het dan nog uberhaupt mogelijk om te controleren of het bestand in orde is??

Verwijderd

Mounten met Deamontools?

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Bolleke schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:25:
Ik heb een ISO-bestand gedownload, en nu wil ik graag weten voordat ik het ga branden of het bestand goed is. Helaas heb ik niet de beschikking over een MD5 checksum of SFV file oid.... Ik heb dus alleen een ISO bestand.
Is het dan nog uberhaupt mogelijk om te controleren of het bestand in orde is??
Met Daemontools mounten, kijken of de Auto-start werkt en vervolgens ter controle alle bestanden naar een lokale map kopieren?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• mitalp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:16
winiso --> open?
http://www.winiso.com/

Verwijderd

openen met winrar en test knopje drukken

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande replies; test met een willekeurige ISO reader of je de file kan openen en dan zal het wel goed zitten. Ook kun je de originele maker achteraf vragen een MD5 te trekken; maar daar heb je nu niet zoveel meer aan. Kwestie van zelf even proberen dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.