Outlook Express ingebouwde Spam filter (3)

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• tweakradje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 10:38
Sorry voor deze post (de laatste)

Nog even terugkomen op het regiem hier:

GOT staat voor Gathering of Tweakers. Daar merk ik niks meer van.
Een beetje tweaker zou vol belangstelling deze nieuwe ongedocumenteerde
key invoeren om te kijken of het werkt.

Kijk maar wat je ermee doet en ik ben niet begonnen met beschuldigingen.
Ik verzin helemaal niets en het is gebaseerd op onderzoek en decompile werk.

Als mod zou je anders moeten reageren vind ik.

Als je er maar niet zelf met de credits vantussen gaat.
Weet waar je het eerst deze primeur hebt gelezen.

Tweakradje

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat was dus precies wat ik had gezegd trouwens ;)

En inderdaad, deel van Tweaker-zijn is dit soort dingen proberen uit te vinden. Heel wat mensen hier hebben dan ook losse "speel"machines, hetzij fysiek hetzij virtueel (VMWare/VirtualPC/VirtualServer/Dualboot/etc).

Maar Niesje vond het blijkbaar verstandig om het eerst even uit te zoeken (maar hij heeft ook gewoon een baan etc dus kan dat niet meteen doen). Wel willen we de zegmaar beginnende tweakerts een beetje beschermen zodat niet door een foutje mensen beschadigde systemen hebben: het zijn niet alleen de hardcore Tweakers die lezen en als men dan blind op ons vertrouwd kan het mis gaan ;)

Jij vind en noemt dit als eerste, waarvan akte: \o/

Maar ik stel voor om eventuele vervolgdiscussie dus per mail te doen: dit is zo eenzijdig als ik steeds het topic sluit en het topic niet sluiten werkt ook niet in specifieke gevallen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Herstel: ach, ik kan Niesje niet bereiken dus open die eerste zelf ondertussen wel alvast O-)

Maar ga dus ajb niet weer op zo'n manier door mail mail. oid dan even een volgende keer: werkt niet handig ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.