iPod Nano wordt niet herkend*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_nano
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-06 17:35
ik zit met een ZWAAR probleem.

ik had een iPod (nano 2g) maar die is stuk gegaan en nu heb ik van de iPod store een nieuwe ontvangen deze heb ik vol vreugde in mijn computer gestoken maar er gebeurd dan het volgende.

Afbeeldingslocatie: http://img425.imageshack.us/img425/5188/untitled19fy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img425.imageshack.us/img425/5880/untitled23qt.jpg

en wat ik ook probeer er komt te staan dat hij de besturings-software niet kan vinden.
Ik de iPod Nano om eens te testen in mijn vader & moeders computer gestopt, en daar werkt het gewoon meteen! :( , ik dacht slim te zijn door bij apparaat beheer te kijken welke besturingssoftware de iPod gebruikt en die te kopieeren en via een flop op dezelfde plaats in mijn computer te plakken (disk.sys & partmgr.sys), maar nog werkt het niet zelfs als ik zelf de driver locatie aangeef wil mijn pc de iPod niet installeren.
ik ben egt ten einde raad ;(

tot slot mijn pc draait alsvolgd, Windows Xp Pro (sp2) -- Amd Athlon 3200+ -- GeForce 6600GT
512 DDR2 Ram (het kan hier denk ik bijna niet aan liggen want de vorige iPod Nano werkte gewoon meteen, ik snap er egt niks van |:( dus als iemand van jullie mij zou kunnen helpen of weet wat het probleem is dan PLZZ help _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ je kan me ook mailen op Jimthijssen15@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Ik heb je topictitel even wat aangepast, omdat het zo duidelijker is voor de rest. Verder doen we hier in principe niet aan hulp via de mail. Daar heeft iemand die eventueel later met hetzelfde probleem hier in de search duikt niets aan.

Heb je al geprobeerd de iPod helemaal te verwijderen vanuit de device manager en hem dan opnieuw te installeren?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_nano
jup dat heb ik al gedaan inderdaad
ik heb egt van alles geprobeerd maar via de hardware verwijderen en dan overnieuw in de pc pluggen heeft geen zin want hij vind de besturings software niet en dus herkend hij de hele iPod niet meer (hij leest het niet als schrijfstation of usb voor massa opslag maar zet het gewoon onder onbekende appataten waardoor er geen programma is dat ziet dat de iPod is aangesloten.

nog hartelijk bedankt voor het verbeteren/verduidelijke van mijn post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Misschien is het ook wel handig om de software van CDtje wat je erbij krijgt te draaien en daarmee je nano te formatten. Anders de software updater van apple gebruiken... Veel succes, hoop dat het je lukt, ben zelf gek op de nano(offtopic maar goed :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_nano
ik zou wel willen inderdaad, maaaaaaaar omdat me windows die iPod "drivers" niet wil instaleren kan de iPod software de iPod ook niet detecteren :(

en idd de iPod is DA SHIT :*)

alleen Windows MOET weer zo nodig stoer doen om de ene Nano niet te herkennen & de andere Nano wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

In Configuratie scherm software aanklikken, Daar Ipod for windows eruitflikkeren, desnoods ook Itunes. Vervolgens opnieuw opstarten, Ipod CD erin en installeren die zooi! Ik heb het zelf uitgeprobeerd, was nix kwijt :9 Veel succes ermee. Mocht je Itunes een K.U.T.Programma vinden, kan ik je aanraden om Winamp te downloaden en daar de tool ML_iPod bij te zoeken, dat is een heel goed alternatief voor Itunes, ben er zelf erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_nano
helaaass ook dit heeft niks opgeleverd :(

als ik heb instaleer komt er gwn dat het niet lukt wat ik ook doe na de instalatie zegt windows dat de hardware mogelijk niet goed werkt maar vanaf dat moment laad de ipod wel op.
(iTunes + iPod Software detecteren de Nano nog steeds niet)
Pagina: 1