Toon posts:

Internet Snelheid Naar De Knoppen Met Bitlord?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is als volgt, sinds 3 dagen is mijn internetverbinding niet vooruit te branden. Het gaat hier om Chello Light, Specs: Snelheid 3072/1024 Kbps 1, Geen Datalimiet. Op mijn netwerk Linksys 54G draaien 2 computers beiden met een Linksys pci 54g netwerkkaart. Dit alles liep voorheen goed tot 3 dagen geleden de snelheid om te huilen was. Nu ligt dit volgens mij aan Bitlord (of de files die ik daar via download) voorheen heb ik hier echter nooit last van gehad. Meer mensen die hetzelfde probleem hebben gehad? Of hier meer over weten?

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-01 11:47
Al een spyware check gedaan?

Verwijderd

torrents maken je verbinding erg traag...

upload moet 70% zijn van je max
download maakt niet uit

zet het uit als je wil internetten

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 15:11 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:41

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:01:
Nu ligt dit volgens mij aan Bitlord
Je hebt bitttornt draaien en en nu is internt trager. Als je bitlord HELEMAAL stopt, is ht dan nog traag? Of denk ik nu te simpel? (je hebt toch wel de rate control in bitlord teruggeschroeft?)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Idd wat foolish zegt :)
Bittorent maakt eenmaal je verbinding erg traag. Ik zet met Netlimiter mijn up op zo'n 70kb/s (van de 90) en het draait nog steeds soepeltjes. Dus knijp je bittorentverbinding een beetje af.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ga ik dat eens proberen
Pagina: 1