Hallo, ik woon sinds kort in een studentenhuis waar we met 3 personen een kabelinternet aansluiting delen. We hebben het Wanadoo broadband basic abo, dus 4.200 down / 660 up volgens de site. Bij mijn vorige woning had ik een xs4all adsl basic internetabo, dus ik ben wel wat sneller internet gewend. Dat ik nu bestanden veel langzamer download maakt me niet uit, het gaat me om de ping. Met online schietspellen (ut2004, counterstrike etc) heb ik een extreem hoge ping, zo rond de 600 en hoger.
Als ik het volgende doe: start>uitvoeren>cmd>ping www.tweakers.net kom ik op hetzelfde uit. Andere site's precies hetzelfde.. Ook www.speedtest.nl geeft slechte resultaten aan. Om het ff kort te zeggen: de download snelheid is dus niet mijn probleem, maar puur de ping snelheid, wat kan ik hier aan doen??
Alvast bedankt
Als ik het volgende doe: start>uitvoeren>cmd>ping www.tweakers.net kom ik op hetzelfde uit. Andere site's precies hetzelfde.. Ook www.speedtest.nl geeft slechte resultaten aan. Om het ff kort te zeggen: de download snelheid is dus niet mijn probleem, maar puur de ping snelheid, wat kan ik hier aan doen??
Alvast bedankt