Ik krijg mijn Sennheisser headphones maar niet aan de praat.

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Vandaag een nieuwe Sennheisser headphones gehaald, prima dingetje, voor de MP3 speler en
voor in de versterker als ik muziek cds beluister. anyway,,,misschien een echte newbie vraag, maar ik kom er niet uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/multimedia/philips-edge/psc706.gif

De enige groene output (en mij is verteld dat die altijd headphones is) is dus een groot groen gat,
Lime din zoals op dat plaatje (alleen is mijne groen) hier kan ik dus nooit een normale headphones plug indoen, dan heb je nog line in en mic in, beide geprobeerd, maar zonder succes.
Ik heb in sound options headphones van mute afgezet, alles lijkt correct te staan in de settings maar geen geluid, het is me eigenlijk nog nooit gelukt headphones werkende te krijgen met mijn
Philips PSC706 Acoustic Edge.

Moet ik nu gewoon een extra stukje kopen voor die din ,dat daar de headphones plug ingaan?
Ik kom er niet uit.

Verwijderd

groen is eigenlijk line-out. Dat wil dus zeggen dat er geen power-amplifier voor zit, die een koptelefoon kan trekken. (Sommige geluidskaarten hebben wel een power-amplifier voor hun line-out, zodat die inderdaad wel als koptelefoon uitgang misbruikt kan worden.)

Dus: via een versterker aansluiten... Is ook meteen je DIN-vraag opgelost :)

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Nee het is al gelukt, domme fout van mij :)

Ik moest een groen stekkertje loshalen , (van de pc speakertjes) en ik heb de headphones plug daarin gedaan. De groene din zit gewoon weer in de soundcard en het werkte meteen .