Virusscanner voor Windows 2000 Server

Pagina: 1
Acties:

• Mouse!
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-08-2021
Ik heb een klein servertje geinstalleerd met Windows 2000 Server, nu wil ik daar een goede virusscanner op installeren en geen enkele die ik heb werkt op de Server-edition.

Ik heb de volgende geprobeerd:

Kaspersky 5 Personel Pro
F-Secure Anti-Virus 2006
Norton Antivirus 2005

Ik ben aan het zoeken geweest maar kan eigenlijk niets goed vinden. Weet iemand anders nog een virusscanner die wél werkt op Windows 2000 Server? En een beetje betaalbaar is?

[ Voor 4% gewijzigd door Mouse! op 05-01-2006 16:25 ]

......

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ik weet niet hoe duur McAfee Virus Scan Enterprise is, maar hier draait het prima ;)

Er zit ook ondersteuning in voor Exchange.

Mooie Update Architect, om de updates naar de clients te distribuëren.

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

Verwijderd

Symantec Anti-Virus Corporate 10, draait perfect, tevens een verspreiding van updates naar clients.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
nod32

kost bijna niks en kan op server werken :)

en hij is heel erg goed :P

voor profi werk gebruik ik uitsluitend Symantec Antivirus (smallbusines of corporate) vanwege de beheersmogelijkheden (die nod ook wel wel heeft maar toch)

1 server en je wilt alleen AV op je server dan is een complete suite wat duur, nod32 single user is dan betaalbaar

[ Voor 64% gewijzigd door Zwelgje op 05-01-2006 17:02 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

40+ servers draaien met norman antivirus. zeer fijn ook met het beheren van clients.

• Mouse!
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-08-2021
Zwelgje schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:01:
nod32

kost bijna niks en kan op server werken :)

en hij is heel erg goed :P

voor profi werk gebruik ik uitsluitend Symantec Antivirus (smallbusines of corporate) vanwege de beheersmogelijkheden (die nod ook wel wel heeft maar toch)

1 server en je wilt alleen AV op je server dan is een complete suite wat duur, nod32 single user is dan betaalbaar
I.t.t. hierboven geadviseerde virusscanners is nod32 goed te betalen! Ik heb de trial versie geinstalleerd en hij werkt perfect!

......

Verwijderd

Wat kost nod32 dan voor windows 2003 precies? ik kan het even niet terugvinden op de website...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
39 euro :)

http://www.nod32.nl/purchase/home/

[ Voor 66% gewijzigd door Zwelgje op 05-01-2006 19:35 ]

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1