• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07-2025

Ale-Gu

'Eel Goe'

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik net als veel mensen mijn telefoon als wekker. Nu ben ik sinds kort overgestapt op een MDA Vario met Windows Mobile 5.

Nu wil ik graag mijn MDA als wekker gebruiken, maar standaard speelt 'ie alleen wav'jes af, en de wekker gaat alleen af als de telefoon aan staat(of stand-by).

Dus ik ben op zoek naar een wekker, die ook af gaat als de telefoon uit staat.
En ook afgaat als de rest van de telefoon op 'stil' staat, want ik vind het vervelend als ik iedere avond het volume aan moet zetten voor mijn wekker, soms vergeet ik het, en dan trilt en knippert mijn wekker, mar maakt geen geluid.

Ook moet ie MP3 of WMA kunnen afspelen.

Ik ben al tijden opzoek naar een goede wekker, en ik heb er al een heleboel uitgeprobeert, maar niks werkt goed.

Wie heeft er goed advies?

Hier zou uw advertentie kunnen staan

• Qman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2021

Qman

Tha Lup

SPB Time doet volgens mij alles wat je zoekt...

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

Topicstarter
Heb het geprobeerd, maar kan praktisch niets meer als WM5. Speelt geen MP3'tjes af, en gaat niet af als de pda uitstaat. Gaat zelfs niet eens af in standby!

Dus ik ben nog steeds opzoek naar een goed alternatief

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-02 15:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Dit kan gewoon simpelweg niet. Dan moet de hardware dit ondersteunen en als dat zo was zat dat er dus allang op.

Hoe kan software nou runnen als die uitstaat? dan zou dat dus op een zeer laag niveau moeten werken...

• Ale-Gu

Ale-Gu

'Eel Goe'

Topicstarter
had dacht ik een programma'tje WolfClock die dat wel deed, startte op als de PDA helemaal uitstond. Enig probleem was dat er geen geluid uitkwam :'(

Verwijderd

Bij de blokker verkopen ze een wekken voor paar euro, deze speelt mooie FM radio af.
Nooit meer vergeten van trillen te halen.

Mocht je geen wandcontactdoos in de buurt hebben, kan je er ook 1 met batterijen nemen.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

CmdrKeen

Krentenboltosti

Misschien kan je je powersettings zo instellen dat je PDA aangaat als die wordt aangesloten op het lichtnet. Dan kan je met een tijdschakelaar (€ 5 bij de Praxis) elke morgen om 7 uur je PDA laten beginnen met opladen, waardoor die dan automatisch aan gaat. Vervolgens stel je een "hogere" wekker in om om 7.01 u af te gaan. Je PDA is dan al aan.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:12:
Bij de blokker verkopen ze een wekken voor paar euro, deze speelt mooie FM radio af laat voornamelijk ruis horen omdat de antenne goedkope troep is.

[ Voor 30% gewijzigd door CmdrKeen op 06-01-2006 18:00 ]

Bloed, zweet & koffie

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Kan me haast niet voorstellen dat dit zo is, dat een alarm niet afgaat als de phonefunctie uit staat of de PDA op standby staat? :? Dat is ongeveer het elementairste wat een PDA moet kunnen!! Een normale WM PDA moet dit kunnen, dus waarom jouw smartphone niet?

Op de Palm Treo staat de telefoonstatus helemaal los van de werking van de PDA, en kun je voor alarms / ringtones apart instellen op welk volume het wordt weergegeven. En het belangrijkste: alarms gaan *altijd* af als je dat hebt ingesteld. Simpel en betrouwbaar.

Succes met je Windows Mobile apparaat. :{

Alors.

Pagina: 1