Tsja, vage topictitel ik weet het, maar ik heb absoluut geen idee waar het aan ligt dit keer.
Ik heb de search gebruikt, waren (naar mijn idee) wel wat relevante topics, maar die hebben geen resultaat opgeleverd.
Het probleem is als volgt:
Telkens als ik een game (CSS, Day of Defeat Source etc.) opstart, en connect naar een server, crasht de pc. Hij valt gewoon keihard uit (het is overigens geen BSOD situatie, want ik heb automatisch opnieuw opstarten uit staan, en nog steeds hetzelfde
) De fans blijven gewoon draaien, ccfl's etc blijven gewoon aanstaan, maar het beeld is gewoon weg en mn monitorledjes gaan knipperen.
Wat ik al heb geprobeerd:
Kijken of alles goed vast zit, misschien dat het lag aan een niet goed vastzittende molex ofzo. Drivers verwijderen en opnieuw installeren heeft ook geen nut. En ik heb ook gecheckt hoe het zit met de temps, ook die liggen gewoon onder de norm (met 35 graden als de hoogste temp in speedfan!)
Ik ben buiten raad..
/edit: specs even erbij plaatsen
Abit IS7 Moederbord
Intel P4 2,66ghz
512mb Samsung DDR pc2700
Geforce 6800LE
Samsung 160gb Sata
Ik heb overigens HDR uitgezet in elke steamgame, dus daar ligt het niet aan
Ik heb de search gebruikt, waren (naar mijn idee) wel wat relevante topics, maar die hebben geen resultaat opgeleverd.
Het probleem is als volgt:
Telkens als ik een game (CSS, Day of Defeat Source etc.) opstart, en connect naar een server, crasht de pc. Hij valt gewoon keihard uit (het is overigens geen BSOD situatie, want ik heb automatisch opnieuw opstarten uit staan, en nog steeds hetzelfde
Wat ik al heb geprobeerd:
Kijken of alles goed vast zit, misschien dat het lag aan een niet goed vastzittende molex ofzo. Drivers verwijderen en opnieuw installeren heeft ook geen nut. En ik heb ook gecheckt hoe het zit met de temps, ook die liggen gewoon onder de norm (met 35 graden als de hoogste temp in speedfan!)
Ik ben buiten raad..
/edit: specs even erbij plaatsen
Abit IS7 Moederbord
Intel P4 2,66ghz
512mb Samsung DDR pc2700
Geforce 6800LE
Samsung 160gb Sata
Ik heb overigens HDR uitgezet in elke steamgame, dus daar ligt het niet aan
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 15:24 ]