Shortcuts van Office 2003 Premium werken niet met 2003 Basic

Pagina: 1
Acties:

• muja
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-06 16:03
Ik heb hier een bedrijfsnetwerkje waar bij 5 clients office 2003 Small Business geinstalleerd staat. Iedereen kan op elke werkplek inloggen. In het snelstart menu heb ik de snelkoppelingen van Excel en Word gekopieerd die aangemaakt worden bij de installatie van office Small Business. Als je van deze snelkoppeling de eigenschappen opvraagt, dan staat er verder geen info of paden in.
Nu heb ik 2 nieuwe clients die office 2003 Basic draaien. Als ik echter de snelkoppeling van Word en Excel probeer te gebruiken in het snelstart menu (die oorspronkelijk op een andere machine aangemaakt zijn door 2003 Small Business) dan krijg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~muja/download/error.jpg

Erg fijn. Vooral omdat ik in elk profiel deze "Small Business" snelkoppeling heb staan. Iemand sugesties om dit elegant op te lossen?

[ Voor 7% gewijzigd door muja op 05-01-2006 15:08 . Reden: Per ongeluk "premium" ipv "small business" gebruikt! ]

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:11
Toch vreemd...
Wij gebruiken basic en pro door elkaar heen.
Alles gaat prima.
Als je nu eens de snelkoppelingen gebruikt die in het start menu van all users staat ?

En wat gebeurd er als je als adminstrator eerst eens outlook en word opstart, en daarna het met de icoontjes van de gebruikers probeert ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.