Toon posts:

[XP] Venstergrootte gaat niet goed na installatie objectdock

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een paar dagen terug mn windows een nieuw uiterlijk gegeven. Het lijkt nu op een Mac, taakbalk bovenin, objectdock onderin.

Probleem: als ik nu een nieuw scherm open (bijv Opera, verkenner, enz..) dan kom hij niet helemaal bovenin tegen de taakbalk, en als ik hem maximaliseer dan valt hij onderin over de objectdock. Ik kan wel handmatig alles aanpassen, maar dan moet ik dat elke keer opnieuw doen..

Is er een manier dit aan te passen? zodat ik een maximale grootte in kan stellen ofzo?

Alvast bedankt!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Nee volgens mij niet, overigens heb ik me behoorlijk geergerd aan een taakbalk die bovenin gesitueerd is, zo willen de titelbalken van je vensters zich nogal graag helemaal onder de taakbalk verstoppen, dan moet je die taakbalk weer verplaatsen, venster naar beneden en taakbalk weer terug :(

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb toevallig gisteravond ook mijn pc mac style geskinned. Het enige wat ik niet heb is een object dock. ( kun je eventjes de link hier bij zetten ;) ) Ik heb het ingesteld dat hij automatisch inklapt. ( het balkje met start en zo. Ik kan nu dingen als firefox op volle grote zien.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
neej dat heb ik niet, het werk prima.. alleen ik wil mn vensters dus standaard maximaal hebben maar onderin een stukje van de rand af.. (krom uitgelegd..)

Verwijderd

Topicstarter
touchdomex schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:07:
Ik heb toevallig gisteravond ook mijn pc mac style geskinned. Het enige wat ik niet heb is een object dock. ( kun je eventjes de link hier bij zetten ;) ) Ik heb het ingesteld dat hij automatisch inklapt. ( het balkje met start en zo. Ik kan nu dingen als firefox op volle grote zien.
http://www.osx-e.com

bij downloads staat "Flyakite" die maakt er een hele mac van, in de installatie kan je ook een objecktdock aanvinken. (vink ook Y'z shadows aan) En op die site kan je ook een Mac style verkenner (NeXplorer) en Mac style config scherm (Tiger system preferences ofzo) enzo vinden..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 15:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
maargoed, niemand weet een oplossing voor mij?
Pagina: 1