[Limewire] Computer crasht na opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 645 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 11:48
Matched: limewire, crash, pc
Zoals al in de topic titel staat, als ik limewire opstart crasht m'n pc. Ik heb al geprobeert om limewire zelf opnieuw te installeren, java opnieuw te installeren, apart tegelijk niks werkt..

Dit probleem doet zich voor sinds ik m'n computer opnieuw heb geinstalleerd (op 'n 120 Gb IDE schijf) .. kan het hierdoor komen? Op m'n oude windows installatie draaide limewire namelijk wel goed (op 'n 80 Gb IDE schijf).

ik heb ook geprobeerd om in mn logboeken na te kijken wat er misgaat, net om 13:40 heb ik limewire opgestart en ik heb op de tijd gelet en mn computer crashte om 13:40 maar de eerst volgende logboek entry kwam pas om 13:43 van het systeem (System Error, cat 102, gebeurtenis 1003) en om 13:41 van toepassingen (alleen informatie meldingen over ccProxy etc)

Komt iemand dit bekend voor ? Weet iemand misschien iets wat ik nog kan probere ?? of is er misschien iets fout gegaan bij de windows install en moet er n verse installatie overheen ??

Ik weet niet of men hier iets aan heeft maar m'n hardware config is als volgt:

- Asus P4P800 SE
- P4 3,0 Ghz (niet overclocked)
- 120 Gb IDE harde schijf
- 2 x 300 Gb SATA schijf
- 2 x 512 Mb pc3200 DDR-ram reepjes (draait 1:1 met CPU)

Als iemand iets weet pls laat t wete !! Ik ben echt ten einde raad ..

Verwijderd

Matched: limewire, pc
Geen corrupte downloads die limewire checkt op 1 of andere manier en je pc daarop vastloopt?

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-05 07:06
Matched: limewire, crash
Is dit bij elke LimeWire versie? Ik geloof dat 4.10 de nieuwste is.

Wat vind jij crashen, krijg je een BSOD?

[ Voor 19% gewijzigd door Niks123Random3 op 05-01-2006 14:03 . Reden: LimeWire link toegevoegd ]

• Pilske
Matched: limewire
oh ja dat was ik natuurlijk nog vergeten te melden, ik heb nog geen andere limewire versies getest. ik heb net m'n niet afgeronde downloads map leeggegooid en ik ga zo weer even testen of die nou wel gewoon opstart.

ik gebruik limewire pro versie 4.9.37

ik krijg geen BSOD, als ik limewire op laat starten komt die wel in t hoofdscherm uit maar dan kapt die er gewoon mee zeg maar, dan gaat mn scherm op zwart en start die opnieuw op.

als ik dat stukje zo nalees kan het inderdaad best een corrupte download file zijn geweest .. ik zal even testen !

• Niks123Random3
Geen matches
Kijk anders ff of je met de nieuwste versie (Lite) hetzelfde probleem heb.

• Pilske
na het verwijderen van de incompletes/corrupte downloads crasht die nog gewoon en met limewire versie 4.10 (nieuwste) crasht die ook .. zou t dan iets met java kunnen zijn ? of zou die dan het hoofdscherm niet weergeven ??

ik zal memtest eens laten draaien misschien is mn geheugen niet goed maar dan zou ik dat eigenlijk wel bij mee dingen moeten merken .. als memtest niks vind en jullie hier ook niks meer weten denk ik toch maar weer over n windows reinstall :(

iedereen al hartstikke bedankt voor de ideeën !

• Niks123Random3
Matched: limewire
Probeer LimeWire er eens VOLLEDIG af te gooient, dus ook ff de keys uit het register halen; je moet dan ook de map C:\Documents and Settings\username\.limewire verwijderen.
En installeer em dan eens opnieuw, want dan zijn al je instellingen ook verdwenen.
Suc6 :)

• Pilske
@ theovds:

thnx ! daar zat het waarschijnlijk in !! :D ik heb alle entrys in het registry met de term "limewire" eruit gegooid .. en uit application data folder heb ik nog limewire en ook Sun java mappen weggegooid .. heel vreemd wat er nou eigenlijk aan de hand was .. :/

maar in ieder geval hartstikke bedankt iedereen die heeft geprobeert te helpen !!

*edit 12-01-2006:*

De dag nadat ik dit hierboven heb geprobeerd crashte mn computer weer bij het opstarten van limewire, toen heb ik eens gekeken waarbij mn computer crashte, dat was bij een of ander digitaal audio toegangsprotocol oid. Ik heb toen weer heel het registry leeggegooid alles wat met limewire te maken had uit user documents & settings/data application (ook de map die .limewire heet weggooien) en hierna limewire dus gewoon op kunnen starten en toen bij opties meteen een of andere communicatie methode met Itunes uitgeschakeld, dit zorgde voor de problemen !! sindsdien niet meer gecrasht bij het opstarten van limewire !

deze edit was even om te verduidelijken wat mensen kunnen doen als hetzelfde hun overkomt.. !
*/edit*

[ Voor 52% gewijzigd door Pilske op 12-01-2006 13:01 ]

Pagina: 1