Toon posts:

[XP] Windows herhaalt acties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Het is mijn 1e post hier, dus misschien dat ik e.e.a. niet helemaal correct doe, excuus vast daarvoor.
Heb overigens wel al uitgebreid naar een oplossing gezocht via de zoekoptie.

Sinds enkele dagen wanneer ik mijn pc opstart lijkt het of windows XP met servicepack 2 zichzelf in acties herhaald.

Bijvoorbeeld als ik op start druk onderin gaat ie zonder dat ik daarvoor toestemming heb gegeven gelijk in standby mode.

Als ik bijvoorbeeld internet explorer wil openen opent deze 30keer, en zo gaat het met alles. De taakbalk rechts onderin, als ik deze groter wil maken om al mijn iconen zichtbaat te maken slaat helemaal op hol en gaat zo 100x heen weer voordat ie stopt.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is. In het verleden wel eens meegemaakt pc opnieuw opgestart en probleem was weg.

Wie weet er wat er aan de hand is?

Alvast bedankt.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Scan om te beginnen je pc eens op eventuele aanwezige Spyware. Daarnaast lijkt het net of er iets mis is met je invoerapparaten of de drivers daarvan. Ik heb zelf wel eens meegemaakt dat er iets onder mijn shift toets hong, en ja dan gaan je muisacties ed ook ineens raar doen :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
thanx voor je snelle reactie ik ga het zeker proberen.

spyware lijkt me stug omdat ik vanaf dinsdag ook niet meer op internet kan (dit om een andere reden). En na die tijd nog scan met adaware heb gemaakt.

Tevens heb ik ook een volledige virusscan laten lopen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien je een probleem hebt met Windows hoort je topic niet in SA, maar in Windows Operating Systems. Ik verplaats je topic daar dus even naartoe :) Ook voeg ik even je OS toe aan de topictitel :)

Heb je je muis al eens gecontroleerd?

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate