Toon posts:

achteraf newgsroup gatenkaas downloads repareren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Stel je hebt met newsleecher een rar met par set gedownload van je reguliere provider, maar achteraf blijken zoveel rars incompleet dat de boel in de verste verte niet te repareren valt. Kan je dan de gaten nog vullen via een payserver.
Ik had de payserver als met prioriteit 2 standby staan maar die is op 1 of andere manier erg zuinig met inspringen. Ik heb ook al geprobeerd de hele download job opnieuw aan newsleecher op te voeren (nzb) maar met de reguliere server uitgeschakeld. Het programma gaat dan lang staan kauwen maar doet uiteindelij nauwelijks iets.
Als ik een incompleet bericht via de payserver langs andere weg download staat ie daar comleet op.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 18:07

BHQ

Hiervoor zijn PAR-bestanden uitgevonden.

Verwijderd

als je weet welke bestanden incomplete zijn kan je die opnieuw downloaden via de payserver(handmatig)

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
Waarom zet je je payserver op de 2e plaats? Je betaalt toch niet voor niets :P
Verder zou je eens kunnen kijken op http://www.binaries4all.nl/ hier staat veel beschreven over nieuwsgroepen en ook over hoe PAR werkt.

Verwijderd

Topicstarter
>Hiervoor zijn PAR-bestanden uitgevonden

Voor de zekerheid misschien voortaan behalve de subject ook even de post doorlezen voor je antwoordt.

Verwijderd

waarschijnlijk datalimiet. dan wil je niet gigs aan data downen als het helemaal gratis kan ;)

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
Ik heb altijd geleerd: voor niets gaat de zon op -en- goedkoop is duurkoop :+
Betaalservers hebben veel betere retentie, ikzelf heb net een tweaknews abbootje en van de meeste 'educatieve' materialen die ik download mis ik maar zo'n 1 tot hooguit 10 blocks, dit is dus maar 15 mb extra downloaden en reparatie is dan ook zo gepiept < 5 min.
Pagina: 1