Toon posts:

IE wil pagina's niet openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met het probleem dat IE bepaalde websites niet meer wil openen (waaronder hotmail.com)
de site wordt wel gevonden maar het lijkt of hij blijft hangen op het script. De pagina blijft dan ook blank. link

Het volgende heb ik al geprobeerd:

-java er opnieuw op gezet
-internet instellingen teruggezet
-hitman pro (zonder iets gevonden te hebben)
-MS anti-spyware (zonder iets gevonden te hebben)

Tevens heb ik er firefox naast staan, welke het wel doet, maar ik wil de site ook gewoon via IE kunnen openen. iemand een idee?

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
internet even opnieuw installeren misschien?

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:50:
Beste mensen,

Ik zit met het probleem dat IE bepaalde websites niet meer wil openen (waaronder hotmail.com)
de site wordt wel gevonden maar het lijkt of hij blijft hangen op het script. De pagina blijft dan ook blank. link

Het volgende heb ik al geprobeerd:

-java er opnieuw op gezet
-internet instellingen teruggezet
-hitman pro (zonder iets gevonden te hebben)
-MS anti-spyware (zonder iets gevonden te hebben)

Tevens heb ik er firefox naast staan, welke het wel doet, maar ik wil de site ook gewoon via IE kunnen openen. iemand een idee?
Heb je perongeluk geen proxie`s aanstaan, in IE zelf misschien??

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb geen proxyservers aan staan.
Internet opnieuw installeren hoe zou ik dat moeten doen? ;)

Het probleem lijkt bij het handlen van javascripts te liggen; op bijv msn.nl pakt ie plaatjes die doormiddel van een javascript in een pop-up moeten komen niet, maar zoals al eerder gezegd heb ik java al opnieuw erop gezet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:24:
Nee ik heb geen proxyservers aan staan.
Internet opnieuw installeren hoe zou ik dat moeten doen? ;)

Het probleem lijkt bij het handlen van javascripts te liggen; op bijv msn.nl pakt ie plaatjes die doormiddel van een javascript in een pop-up moeten komen niet, maar zoals al eerder gezegd heb ik java al opnieuw erop gezet.
Al het een en ander geupdate? Wat je kan proberen is ff ergens, hoeft niet in Program Files, een mapje aanmaken met IE, daar de files erin, ff linken naar je bureaublad, en openen, heeft bij mij wel een keer gewerkt, en anders ff in het configuratiescherm, onder software IE deleten en ergens IE vandaan halen en installen maar.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Windows update doet t ook al niet :?
Ik heb ook internet explorer in program files vervangen + die in de dllcache map, ook weer zonder suc6

En ook nog geprobeerd internet explorer opnieuw te installen, maar ook weer zonder resultaat.

Ik vertik het om windows opnieuw erop te zetten, er moet toch een manier zijn? :(

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:50
Kijk eens in de hosts file of de betreffende sites daar niet naar 127.0.0.1 (je eigen computer) worden gelinkt. De Hosts staat in XP in Windows\system32\drivers\etc\ .

Produceer eens een Hijack THis log. Laat die hier eens bekijken: www.hijackthis.de ; dat helpt om een eerste schifting te maken tussen onverdachten en verdachten. Zet de log tussen code tags hier op de pagina.

[ Voor 40% gewijzigd door EricJH op 05-01-2006 17:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam gister tot de ontdekking dat de zoek-functie in windows ook kapot was :( en ben overstag gegaan en windows eropnieuw opgezet. (Sfc.exe wilde de windows cd ook al niet meer slikken :X )
Geen problemen meer sindsdien..

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:58
zet er dan meteen een goede virusscanner op, om te voorkomen dat iets dergelijks nogmaals gebeurd ;)

Verwijderd

Topicstarter
Symantec AV Corporate 10 zou voldoende moeten zijn geweest lijkt me, maar dit systeem bewijst maar weer eens van niet ;)

• ventusGallus
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03-2025
Ik heb hetzelfde probleem met de pop-ups. Het venster komt wel maar de inhoud blijft leeg. Mijn IE en google popup blocker zijn uitgeschakeld. ook de java beveiligingen staan op laag.

heeft iemand nog andere ideeen. ik heb ook op virussen gechecked maar niets gevonden.
Pagina: 1