Toon posts:

Aansluiten PC videokaart (en stroomloop)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vandaag onderdelen binnenkregen met o.a. een Leadtek 7800GTX. Daarnaast draai ik een A8N-SLI moederbord en een 480 watt Tagan PSU.

Op de videokaart zit een zwarte aansluiting, waar een kabel in kan, bestaande uit 6 'kabeltjes'. Daarnaast zit er een standaard 'CD-rom-stroom' aansluiting op het moederbord. Welke van de twee heb ik nodig voor het aansluiten van de videokaart?

Daarnaast hebben we ook de 'kastaansluitingen' op het moederbord geprikt. Hiermee bedoel ik de power button e.d.
Deze zitten goed aangesloten, alleen wist ik niet wel draadje de 'ground' nou precies was. Maakt het uit HOE deze kabel aangesloten zit, als hij maar op de juiste pinnetjes zit?

Alvast bedankt.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:17

Coldcat

HODL

Daarnaast hebben we ook de 'kastaansluitingen' op het moederbord geprikt. Hiermee bedoel ik de power button e.d.
Deze zitten goed aangesloten, alleen wist ik niet wel draadje de 'ground' nou precies was. Maakt het uit HOE deze kabel aangesloten zit, als hij maar op de juiste pinnetjes zit?
Het maakt niet uit op welk pinnetjes welke kleur zit. In principe kunnen alle draden op alle pinnetjes aangesloten worden. Het zijn gewoon draadjes die er van binnen precies hetzelfde uitzien alleen verschillen ze van kleur om ze uit elkaar te kunnen houden. (het zelfde principe als een stroomkring).

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 19:17
Als je de manual van je A8N-SLI zou zeken heb je die molexconnector op je mobo (EZ selector ofso) alleen nodig bij SLI.

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery