Toon posts:

Bij uploaden valt Internetverbinding weg? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds al een hele lange tijd, sinds altijd dat ik weet! Heb ik het probleem dat als ik upload veel files tegelijk wil doen. Dan loopt hij halverwege vast. Ik heb dit bij ieder programma; flashfxp, coreftp bij allemaal. Ik begrijp er niets van want bij mijn oude pc had ik hetzelfde. Dus aan de specs oid zal het niet liggen. Als hij vastloopt dan valt mijn internet er ook even uit, 2 minuten ongeveer. Daarna kan ik weer verder gaan met uploaden en al die dingen. Blijkbaar wordt het voor iets hier ergens wat teveel maar ik weet niet waar het aan ligt, misschien kunnen jullie mij helpen?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:39
Wat voor OS draait dit op? Met wat voor router/modem zit je met internet verbonden?

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai windows XP Prof en ik heb een speedtouch, model precies weet ik niet. Als je het echt nodig hebt zou ik hebt moeten opzoeken!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je het op meerdere PC's hebt zal het waarschijnlijk geen software probleem zijn; ik verplaats je topic dus even naar het juist subforum met een titel-edit :)

Uploaden stopt > Bij uploaden valt Internetverbinding weg? *
SA > NT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 07:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:14:
Ik draai windows XP Prof en ik heb een speedtouch, model precies weet ik niet. Als je het echt nodig hebt zou ik hebt moeten opzoeken!
Het light wellicht aan de speedtouch. Kijk eens in de log(bij de 510 kun je die gewoon vinden via te webinterface). Verliest hij internet verbinding? zoja dan moet je wellicht met je provider bellen om de snleiheid eens lager in te stellen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.