Toon posts:

(CMS) TinyMCE toolbar in een aparte frame

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga voor een Content Management Systeem TinyMCE gebruiken. Nu krijg de editor wel werkend, maar ik wil ook de template kunnen inladen.

Zoals het voorbeeld die op de volgende site word getoond
http://tinymce.moxiecode.com/punbb/viewtopic.php?id=825

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt

Arnoud

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 09:54

André

Analytics dude

Hallo Arnoud, welkom op GoT :)
Zou je voordat je verder post ook de FAQ's een door willen nemen? Daar staat bijvoorbeeld in dat je niet onder elke post hoeft te groeten.

Om op je probleem terug te komen: wat heb je geprobeerd, wat lukt niet, enz. We hebben echt meer info nodig om je te kunnen helpen. En kunnen de makers van dat product je er niet beter bij helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst geprobeerd om de inhoud van de template in een -iframe- te laden en TinyMCE toegepast op de iframe.

daarna heb ik geprobeerd om de editor in de template te zetten en dan de template met editor in een -iframe- te laden

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die mij kan helpen?

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Kun je iets meer uitleg geven over de template? Ik snap namelijk niet wat je nou precies bedoeld. Wil je een voor ingestelde pagina inladen via TinyMCE? Of wil je een TinyMCE boxje binnen je HTML laden of wat?

En verder, zoals André al aangaf, kunnen de makers van TinyMCE niet beter helpen, gezien die meer verstand ervan hebben?