CodeCaster schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:51:
Je wilt dus alle mail die je, bijvoorbeeld op je Administrator box, ontvangt doorsturen naar een webmail?
Ik zou daarvoor gewoon een regel maken in Outlook.
offtopic:
En vier regels tekst en een paar screenshots zijn nou niet want je noemt een uitgebreide startpost

Nou hier op mijn werk zit je niet steeds achter dezelfde computer, dus dan zal je elke computer weer moeten instellen, terwijl mij het gewoon mogelijk leek om via de exchange server, gewoon een regel toe tevoegen zodat het automatisch gaat.
heyer schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:01:
Wat je kan doen is in Exchange een custom recipient aanmaken met een internet adres. Als internet adres geef je het e-mail adres van je webmail op.
Op het Exchange account waar de mail van doorgestuurd moet worden geef je bij het tabblad delivery options een alternate recipient aan en dan kies je de net aangemaakte custom recipient.
Dan aangeven dat ze op bijde adressen afgeleverd moeten worden.
Daarna zou ik de custom recipient hidden maken zodat niet iedereen er makkelijk heen kan mailen vanuit het adresboek
Ik heb het account aangemaakt, alleen het probleem is dat alle e-mails ook al worden doorgestuurd worden naar de administrator mailbox.
En ik niet 2 alternate recipient kan kiezen.
Dus ik weet niet of er nog andere mogelijkheden zijn. Of zal ik dus echt daadwerkelijk bij alle outlook dat moeten toevoegen?
Want dan kan ik bij 15 computers langs gaan om op dat account op elke computer de e-mail laten doorsturen.