Bluethoot probleem

Pagina: 1
Acties:

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-02 16:22

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
ik heb dus een vraag.
ik heb laatst een Motorola E770v gekocht met bluethoot en me vader had al een Nokia 6630 nou is het probleem dat ik hem via bluethoot eigenlijk alles kan verzenden maar hij mij helemaal niets. Als me vader het dan via Bestandsoverdrachten probeerd (connectiviteit) stuurt de telefoon mij een bestand. Dit bestand is dan op mijn telefoon Onbekend en word dus niet geaccepteerd.

Wat moet ik doen??

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:18

Whuzz

Dodgeball!

Je moet ten eerste het onderwerp goed schrijven. Bluetooth. ;)

Jouw telefoon ontvangt in eerste instantie wel een signaal dus? En omdat jouw telefoon het bestand niet kent wordt het automatisch gewijgerd? Wat voor type bestand probeer je over te sturen?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
dat staat er niet bij

het is gewoon een bestand (ben de naam effe kwijt maar volgens mij was het bestandsverwisseling maar dan in het engels)
wat naar mijn mobiel word gesteurd er staat verder geen extentie achter.

/\
|
is via bestands overdrachten
als ik nou een Mp3 verstuur (wat mijn telefoon ook ondersteund) loopt het Upload balkje bij me vader vol (1blokje) maar daarna sluit mijn telefoon opeens de verbinding.

[ Voor 33% gewijzigd door lasharor op 05-01-2006 09:02 ]

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:18

Whuzz

Dodgeball!

Hmm, zoiets heb ik ook wel eens bij motorola's. Is het bestand heel groot? Probeer eens een kleiner bestand. Kun je ook instellen hoe lang (seconden of minuten) je telefoon zijn connectie zichtbaar houdt? Zo ja, zet dat eens langer (of op oneindig).

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
en het groote van het bestand maakt niets uit want ik kan mij vader wel 3mb ofzo steuren.

al die opties staan erniet in...

[ Voor 60% gewijzigd door lasharor op 05-01-2006 09:09 ]

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
iemand??
Pagina: 1