Na tientallen topic doorgespit te hebben open ik zelf maar een topic want het antwoord is werkelijk nergens te vinden.
Ik heb een canon powershot A80 met een video-out en een videocard met video-in. Met de canon kan ik dus videobeelden naar mijn computer verzenden.
Nu is mijn vraag, HOE laat ik msn denken dat het een webcam is, of hoe geef ik dat signaal direct door. Welk stukje software kan ik hier voor gebruiken. Dit is namelijk _niet_ meegeleverd. En nergens besproken in de topics.
Even de feiten alvast om overbodige antwoorden uit te sluiten:
- Via Video-In van videocard, via USB is het niet mogelijk
- Om de zoveel seconden een foto makne is NIET wat ik wil
- De software is er niet bijgeleverd, dit wordt vrijwel in elk topic gezegt/gevraagt
Dus, wie o wie kan me helpen
Ik heb een canon powershot A80 met een video-out en een videocard met video-in. Met de canon kan ik dus videobeelden naar mijn computer verzenden.
Nu is mijn vraag, HOE laat ik msn denken dat het een webcam is, of hoe geef ik dat signaal direct door. Welk stukje software kan ik hier voor gebruiken. Dit is namelijk _niet_ meegeleverd. En nergens besproken in de topics.
Even de feiten alvast om overbodige antwoorden uit te sluiten:
- Via Video-In van videocard, via USB is het niet mogelijk
- Om de zoveel seconden een foto makne is NIET wat ik wil
- De software is er niet bijgeleverd, dit wordt vrijwel in elk topic gezegt/gevraagt
Dus, wie o wie kan me helpen
[ Voor 4% gewijzigd door Epsilon op 05-01-2006 02:47 ]