Ik heb net Far Cry opnieuw geinstalleerd en alle patches inclusief de unreleased 1.4 maar als ik ga gamen krijg ik erg vaag beeld ik heb hieronder een paar screenshots gepost
ASUS A7N8X-E Deluxe [1013 UBER bios]
AMD Athlon 2800+ @ 350MHz FSB [2190MHz]
nVidia 6800LE @ 16x1,6vp [360MHz/850MHz]
Kingston ValueRam 2x512MB Dual Channel [2-3-3-5]
nVidia ForceWare 82.12 WHQL
Ik heb met andere games totaal geen problemen... F.E.A.R. doet het gewoon zonder problemen NFS:MW ook Call of Duty ook... ik kan me herrinneren dat ik dit probleem eerder heb gehad... ik heb ook de game specs al eens allemaal op medium gezet maar ook dit hielp niks.. ik heb andere drivers geprobeerd ook dit hielp niet... ik kon me herrinneren dat toen ik nog een 9200SE had farcry ook ging flippen als ik de specs te hoog zetten maar dat was simpelweg omdat die kaart het niet aan kon...een volledig geunlokte 6800LE op de bovenstaande specs moet farcry makkelijk op zijn max aankunnen ik heb FSAA al op 2 staan en ik heb ook geprobeerd HDR Rendering uit te zetten maar ook dit hielp niet.. ik ben einde raad...
Iemand met hetzelfde probleem of suggesties??

Thnx Alvast
ASUS A7N8X-E Deluxe [1013 UBER bios]
AMD Athlon 2800+ @ 350MHz FSB [2190MHz]
nVidia 6800LE @ 16x1,6vp [360MHz/850MHz]
Kingston ValueRam 2x512MB Dual Channel [2-3-3-5]
nVidia ForceWare 82.12 WHQL
Ik heb met andere games totaal geen problemen... F.E.A.R. doet het gewoon zonder problemen NFS:MW ook Call of Duty ook... ik kan me herrinneren dat ik dit probleem eerder heb gehad... ik heb ook de game specs al eens allemaal op medium gezet maar ook dit hielp niks.. ik heb andere drivers geprobeerd ook dit hielp niet... ik kon me herrinneren dat toen ik nog een 9200SE had farcry ook ging flippen als ik de specs te hoog zetten maar dat was simpelweg omdat die kaart het niet aan kon...een volledig geunlokte 6800LE op de bovenstaande specs moet farcry makkelijk op zijn max aankunnen ik heb FSAA al op 2 staan en ik heb ook geprobeerd HDR Rendering uit te zetten maar ook dit hielp niet.. ik ben einde raad...
Iemand met hetzelfde probleem of suggesties??

Thnx Alvast
R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38