Heren/dames, ik heb sinds kort last van vastlopers. Tijdens het Windows XP inlog usersscherm of als ik al eventjes in Windows bezig ben freezed de boel en moet ik op de resetknop duwen.
Ik zie de volgende error bij elke boot staan in mijn event viewer en ik kan hem vreemdgenoeg en helaas nergens op Google/Tweakers/internet vinden?!
Heeft iemand een idee? Ik gebruik Firefox en de nieuwste definities van Symantec die al enkele malen de WMF sploit detecteerden alvorens die gevaarlijk kon worden. Ook opent niets op mijn systeem deze bestanden zonder mijn goedkeuren dus ik ben vrijwel zeker geen WMF-victim.
Event Type: Error
Event Source: Service Control Manager
Event Category: None
Event ID: 7000
Date: 5-1-2006
Time: 0:50:57
User: N/A
Computer: STAN
Description:
The WNCPKT Protocol Driver service failed to start due to the following error:
The system cannot find the file specified.
Ik zie de volgende error bij elke boot staan in mijn event viewer en ik kan hem vreemdgenoeg en helaas nergens op Google/Tweakers/internet vinden?!
Heeft iemand een idee? Ik gebruik Firefox en de nieuwste definities van Symantec die al enkele malen de WMF sploit detecteerden alvorens die gevaarlijk kon worden. Ook opent niets op mijn systeem deze bestanden zonder mijn goedkeuren dus ik ben vrijwel zeker geen WMF-victim.
Event Type: Error
Event Source: Service Control Manager
Event Category: None
Event ID: 7000
Date: 5-1-2006
Time: 0:50:57
User: N/A
Computer: STAN
Description:
The WNCPKT Protocol Driver service failed to start due to the following error:
The system cannot find the file specified.