Ik ben maandag (2-1-2006) de stad in geweest in utrecht met 2 andere mensen van DPZ (Julian & Ewoud) waarmee ik afgesproken had een dagje utrecht in te trekken met de D-SLR...
Ik heb mijn 350d nog niet zo heel lang en heb er alleen nog maar de kitlens bij dus ik was helaas wel beperkt kwa bereik, DOF,scherpte & lichtsterkte van de lens.
Toch denk ik wel aardige foto's te hebben gemaakt voor een beginner:
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 1 De jagende stad, een voorbij razende taxi
Het snelheidsgevoel en hoge contrast zorgt voor een apparte sfeer
Foto 2 De stadsfietsen
Het contrast & lange schduwen van de laag hangende zon
Foto 3 Trein-Stel
De symetrie van de koppen van de treinen met op de achtergrond een voorbijrazende trein
Foto 6
Het jongetje wil waarschijnelijk naar huis toe na een dag winkelen en het meisje wijst al naar de volgende winkel...
Foto 8 De trapgevel
De blauwe lucht in contrast met de witte gevel, met de zon die de treden venaf de zijkant belicht
Foto 12 hofje
Midden in de stad een oase van rust
Ik heb mijn 350d nog niet zo heel lang en heb er alleen nog maar de kitlens bij dus ik was helaas wel beperkt kwa bereik, DOF,scherpte & lichtsterkte van de lens.
Toch denk ik wel aardige foto's te hebben gemaakt voor een beginner:
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 1 De jagende stad, een voorbij razende taxi
Het snelheidsgevoel en hoge contrast zorgt voor een apparte sfeer
Foto 2 De stadsfietsen
Het contrast & lange schduwen van de laag hangende zon
Foto 3 Trein-Stel
De symetrie van de koppen van de treinen met op de achtergrond een voorbijrazende trein
Foto 6
Het jongetje wil waarschijnelijk naar huis toe na een dag winkelen en het meisje wijst al naar de volgende winkel...
Foto 8 De trapgevel
De blauwe lucht in contrast met de witte gevel, met de zon die de treden venaf de zijkant belicht
Foto 12 hofje
Midden in de stad een oase van rust
[ Voor 31% gewijzigd door Lennart_1337 op 05-01-2006 14:41 ]