Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Forum topics laden niet compleet

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik soms op het forum kijk laden de pagina niet compleet, als ik vernieuw helpt het niet. maar als ik 5 minuten later kijk staat het er compleet.
Ik gebruik windows xp sp2 met firefox 1.5

Screen:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/source/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/source/2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/source/3.JPG

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 00:43 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Heeft volgens mij niets met beveiliging te maken denk ik hoor

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:38

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:43:
Heeft volgens mij niets met beveiliging te maken denk ik hoor
Gebruik je iets van Norton? Het lijkt me namelijk toch op de oeroude bug van Norton dat HTML-pagina's groter dan 512KB gewoon afgekapt worden.
Op hoeveel heb je je posts-per-pagina staan?

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
25, ik heb norton internet security en gans da paket daar van. Ik heb tweakers.net maar dan eens toegevoegd messchien kan het helpen.
Wat ik raar vindt is dat het de ene keer lukt en 5 minuten later niet meer ...

//Edit ik vind niet waar die ad blocking staat in norton ze :S, kheb wel nederlands versie

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 11:20 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Start Norton Internet Security
Navigeer naar "Ad Blocking"
Klik het knopje "Advanced"
Klik op "Add Site" en vul in "tweakers.net"
Klik op "Add" en vul in "/" en klik op "Permit" en OK.
Doe vervolgens hetzelfde voor "gathering.tweakers.net" en voor "adserver.webads.nl".

Probeer dat eens.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Vergeet adserver.adremedy.com niet ;)

Intentionally left blank

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:37

momania

iPhone 30! Bam!

Ik heb hier het probleem dat de browser blijft wachten op adres statse.webtrendslive.com

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

momania schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:33:
Ik heb hier het probleem dat de browser blijft wachten op adres statse.webtrendslive.com
Die code wordt als allerlaatste ingeladen, dus de content zou dan al compleet moeten zijn.

Intentionally left blank

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:37

momania

iPhone 30! Bam!

crisp schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:55:
[...]

Die code wordt als allerlaatste ingeladen, dus de content zou dan al compleet moeten zijn.
Dat wel ja.

Bedenk me nu trouwens dat dat nog wel eens een proxy probleem kan zijn hier @ work.
Zal er eens op letten of ik dit 'probleem' vanavond thuis ook nog heb.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nu weeral zelf bij dit topic. Ik heb nog altijd niet waar adblocking staad (zie screen). Maar ik heb wel internet security en antivirus uitgezet dan vernieuwd en dan was het probleem er nog altijd:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/source/4.JPG

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Met 25ppp kom je vaak al niet aan de gewraakte 512KB, maar het zou toch best de built-in adblocker kunnen zijn. Zie je wel banners?

Intentionally left blank

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:26

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb hetzelfde probleem hier ook, thuis en op werk (XPSP2). Draai geen Norton, proxy of adblocker. Als je de statusbalk erbij aanzet zie je ook dat ie blijft laden.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 11:03

silverstorm

tearing me apart

Ik heb het probleem ook.
Nadat ik ze aan heb gezet wel, mis alleen de user-icons. FF@linux ziek ik ze wel.
Verder heb ik mijn proxy even uit gezet. Cache en temps weggegooit.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Verwijderd

Topicstarter
Nu zie ik toch een banner vanboven en rechts

//Edit
[rml]vegterb in "[ JSP] file2 in iframe in file1 geeft eer..."[/rml] Hier kon ik zelf de volledige topic start niet laden, de pagina dat hij geladen was 35 kb

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 15:40 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

crisp schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:47:
[...] Gebruik je iets van Norton? Het lijkt me namelijk toch op de oeroude bug van Norton dat HTML-pagina's groter dan 512KB gewoon afgekapt worden.
Het lijkt hier wel alsof ze het hebben omgedraaid. Met 100p/p had ik nooit ergens last van, maar als er minder dan zeg 3-5 posts in een topic staat, weigert hij het af te maken, in 90% van de gevallen. Alleen op te lossen door Norton uit te zetten, of met enige regelmaat door /list_message/ te doen, herhaaldelijk te CTRL-F5'en, topictitel aanklikken, en dan weer een paar keer CTRL-F5 op hoog tempo te doen. Erg vaag.

edit:
Overigens met Adblocking úít :) .

[ Voor 5% gewijzigd door JHS op 05-01-2006 16:14 ]

DM!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:38:
Nu zie ik toch een banner vanboven en rechts

//Edit
[rml]vegterb in "[ JSP] file2 in iframe in file1 geeft eer..."[/rml] Hier kon ik zelf de volledige topic start niet laden, de pagina dat hij geladen was 35 kb
Da's 35KB gzipped, uncompressed is dat een stukje groter ;)

Intentionally left blank

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11 21:39
Heb je Firefox 1.5 over de vorige heen geinstalleerd? Dat gaf bij mij problemen en heb toen 1.5 clean geisntalleerd. Geen problemen met de pagina's van Tweakers en Gathering of Tweakers.

Verwijderd

Topicstarter
Nope 1.5 geinstalleerd zonder iets, ik had trouwens het probleem vroeger ook (voordat ik een format heb gedaan)

Verwijderd

Topicstarter
HTTP-compressie staat uit moet dat aan in voorkeuren ?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:30:
Ik heb het aan staan, en er net zo goed last van, alhoewel alleen met korte pagina's...

DM!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:30:
ik vraag me af of die optie ueberhaupt nog wel wat doet :D, maar het zou iig niet uit mogen maken.
iig lijkt het verhaal van JHS toch wel te bevestigen dat Norton (weer eens) de boosdoener is...

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 05-01-2006 23:57 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb het ook als norton uitstaat, dus norton kan het toch niet zijn ? En ik heb het ook alleen bij deze site

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:01:
Maar ik heb het ook als norton uitstaat, dus norton kan het toch niet zijn ? En ik heb het ook alleen bij deze site
Ik heb niet echt veel verstand van Norton (in mijn ogen is het gewoon rommel) maar ik meen wel eens begrepen te hebben dat als je Norton uitschakelt er toch nog wel eea 'aktief' blijft doordat het zo diep in je systeem ingrijpt.

En dat het alleen op onze site zo is zegt natuurlijk ook niet veel, GoT is immers een vrij unieke site waar duizenden mensen dagelijks zonder problemen gebruik van maken. Als een aantal mensen wel problemen ondervinden is dat meestal toch te wijten aan een probleem op de PC van die mensen zelf. Wij gebruiken geen rare fratsen, enkel gangbare webtechnieken en ook nog eens zoveel mogelijk volgens de standaarden.

uiteraard proberen wij wel te helpen om de oorzaak van het probleem te achterhalen, maar 'van afstand' is dat vaak nogal lastig zoals je zult begrijpen

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Tja wat moet ik dan doen ? als het nog eens voor komt op een topic zal ik dezelfde pagina eens in IE laden en zien of het verschil maakt

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:19:
Tja wat moet ik dan doen ? als het nog eens voor komt op een topic zal ik dezelfde pagina eens in IE laden en zien of het verschil maakt
Dat is inderdaad iets wat je kan proberen; zaken elimineren om te bepalen wat precies het probleem veroorzaakt.
Mocht het bijvoorbeeld alleen in Firefox optreden zou je nog kunnen kijken of het ligt aan bepaalde extensies of aanpassingen/tweaks die je misschien hebt gedaan.

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

crisp schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:56:
[...]

ik vraag me af of die optie ueberhaupt nog wel wat doet :D, maar het zou iig niet uit mogen maken.
iig lijkt het verhaal van JHS toch wel te bevestigen dat Norton (weer eens) de boosdoener is...
Ja hoor; aan de hand daarvan wordt (nog steeds) de output wel of niet ge-gzipped :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

geen feedback meer... problem solved?

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.