JVC LT-26B60: is't wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46
Wegens het overlijden van mijn huidige TV, ben ik op zoek naar een alternatief. Bij MediaMarkt hebben ze momenteel een aardige aanbieding met een JVC LT-26B60 TV in combinatie met een Yamaha home cinema setje met DVD recorder. Ik kan alleen nergens een review vinden van dit scherm. Heeft iemand misschien enig idee waar ik zo'n review zou kunnen vinden, of heeft iemand misschien persoonlijke ervaringen die hij/zij zou willen delen?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:39

wijze woorden

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46
Het kan aan mij liggen, maar ik kan hem daar niet vinden. Ik had daar namelijk al gezocht.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Ik heb even voor je gezocht, maar op kieskeurig staat inderdaag (nog) geen review van deze tv. Ook na wat intensief speurwerk op intenet blijkt dat er geen revieuws beschikbaar zijn (tweakers, bestekeus.nl, keelko en nog veel meer van dat soort sites hebben gewoon (nog) geen user review).

Ik denk dat je je met een merk als JVC niet snel zal miskopen! >>Edit: revieuw moet zonder u<<

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 20:17 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah dit forum is niet bedoeld voor "is het wat?" vragen. Je kan het apparaat gewoon in de winkel bekijken en beoordelen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.