Ik ben bezig met een update voor een site van een toneelgroep. Op het eerste gezicht ziet het flash menu er goed uit maar in tweede instantie is het een drama. Het menu is veel te zwaar en bij elke nieuwe html pagina wordt er een ander menu geladen. Nu wil ik dit menu wel op de juiste manier maken en heb van de vorige site bouwer de 2 fonts gekregen die er bij horen. Voor 1 van de fonts zou ik een ander font kunnen kiezen maar voor de ander kan dat niet (font wordt gebruikt in logo). Probleem is dat het font van de Mac komt. Dus ik heb me er een beetje in verdiept want het schijnt dat je het font kunt omzetten. Ik ben in de weer geweest met CrossFont 3.6, Adobe Type Manager 4.1, MacDisk 6.0 en Stuffit Expander. Heb enkele handleidingen die hier op GoT stonden gevolgd. Niks werkt.
De fonts zijn ingepakt met zip. Als ik ze open zijn ze allemaal 0 bytes. Behalve enkele .afm files. Ook die kon ik niet succesvol omzetten.
Wat kan ik doen?
Het betreft de fonts Nobel en Plak
De fonts zijn ingepakt met zip. Als ik ze open zijn ze allemaal 0 bytes. Behalve enkele .afm files. Ook die kon ik niet succesvol omzetten.
Wat kan ik doen?
Het betreft de fonts Nobel en Plak