[Huren] waar & ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 5.654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Vanuit de interesse dat ik eens zou willen gaan experimenteren met een andere body maar wel met mijn huidige arsenaal aan lenzen, ben ik eens gaan rondstruinen naar verhuur bedrijven. Echter kan ik er ontzettend weinig vinden, met name bij mij in de buurt (Den Haag)

De reeds gevonden verhuur bedrijven van digitale SLR Body's;

[list]• Konijnenberg Den Ham (ov)
Capi-Lux Vak Amsterdam
Pixto-F Nuenen
S-Color Marx Amsterdam
Calumet Rotterdam

Wie kan mijn lijstje aanvullen en wie kan zijn goede/slechte ervaringen delen?
heb in't verleden wel eens een horror verhaal gehoord van mensen die een dure body hadden gehuurd waar na het bekijken van de foto's bleek dat de sensor niet schoon was (had verhuurbedrijf niet schoongemaakt), maar korting was ook niet meer mogelijk. Helaas is me ontschoten bij wie toentertijd de body gehuurd was

Het is me al opgevallen dat Konijnenberg erg goedkoop is, alleen de reistijd vanuit Den Haag valt me zwaar tegen. 3 uur reizen heb ik niet over voor dat prijsverschil

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:02
julius schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:19:
heb in't verleden wel eens een horror verhaal gehoord van mensen die een dure body hadden gehuurd waar na het bekijken van de foto's bleek dat de censor niet schoon was (had verhuurbedrijf niet schoongemaakt), maar korting was ook niet meer mogelijk. Helaas is me ontschoten bij wie toendertijd de body gehuurd was
Dat is natuurlijk iets wat je van te voren kan checken, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Persoonlijk zou ik naar Konijnenberg gaan omdat ik daar goeie ervaringen mee heb, en die andere bedrijven zeggen me vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:45

Zoefff

❤ 

Toevallig heb ik laatst een lens (de Nikkor 70-200 f/2.8 VR) bij Capi-Lux Vak in Amsterdam gehuurd, en was daar erg tevreden over. Van tevoren contact gehad over de telefoon en reservering gemaakt, achteraf nog even wat extra gegevens doorgemaild voor het klantenbestand. Afhalen en terugbrengen was geen probleem, en ze waren erg coulant met de verhuurdata & betaling. Ik heb de lens drie dagen gehuurd en dus voor drie dagen betaald (eerste dag 100%, opeenvolgende dagen 50%), maar heb de lens al een dag eerder aan het eind van de dag opgehaald, en een dag later 's ochtends teruggebracht. Technisch gezien is de lens dus bijna 4 dagen in mijn bezit geweest.

Ik heb de lens natuurlijk ook even gechecked voor gebruik, en ik moet zeggen dat het frontelement en achterelement echt brandschoon waren, er was niet eens een stofje op te vinden. Erg tevreden dus :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-04 09:32
Pixto-f erg goede service, je zou het artikel eventueel ook op de "route" kunnen oppikken of zelfs thuis laten bezorgen.
Ik huurde een tijd terug een 1Dmk2, een erg frisse NIET afgeleefde body keurig in een flightcase met alle toebehoren erbij.
Lijkt mij de perfecte oplossing als je een erg dure body of lens beter wil bekijken/voelen voor aanschaf, om hem dan even te huren, het kost wel wat centen ( huur+1Dmk2 daarna :) ) maar je hebt even de tijd om het op je gemak te ervaren.
Na een paar uur is het nieuwe er wel een beetje af en zie je al snel waar je voor gaat omdat je dan ook al wat feeling hebt met de body/lens.

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111302

Ik ben zelf ook op zoek geweest naar bedrijven die verhuren in (de buurt van) Den Haag. Maar ik was op zoek naar een body én studioflitsers, en dat was in DH überhaupt niet verkrijgbaar.

Dé fotozaak in DH is natuurlijk Minderman. Ik ben daar onverrichter zaken geweest omdat ze geen studioflitsers (meer) verhuren, maar ik dacht dat zel wel body's verhuren.

Zelf ben ik terecht gekomen bij Calumet in Rotterdam. Uitstekende zaak, lekker groot, goede kennis van zaken, veel spullen en zeer klantvriendelijk. Ik heb er (heel bescheiden) een D70s gehuurd maar ook daarvoor werd ruim de tijd genomen om alles toe te lichten (met name ivm het koppelen aan de studioflitsers). Hun huurcatalogus staat online, maar is wel een beetje verouderd. Je kunt ze bellen om te vragen of ze een krantje op willen sturen, op de achterpagina staat altijd het actuele huuraanbod. Het aardige bij Calumet is dat ze je 50% van de huurkosten terug geven als je besluit het betreffende apparaat binnen 14 dagen te kopen. Op die manier kun je vrij voordelig iets uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

offtopic:
Psst, het is 'Nuenen', spreek uit als [nuunen] :Y) Ligt vlakbij Eindhoven.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:42
Capi-Lux Vak ben ik wel eens geweest voor een 15mm canon fisheye. Makkelijk te bereiken (lopen) vanaf Sloterdijk en mooie winkel.
Service was ook goed, borg had ik niet bij me maar kon er gewoon voor pinnen. Moest hem uiteindelijk een dagje langer houden maar na een belletje was dit geen probleem, hoefde er niet eens extra voor te betalen. Betaling werd van de borg afgetrokken, dus was niet in een keer extreem veel geld kwijt.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Wat betreft borg hebben ze mijn van tevoren wel gevraagd of ik het bij voorkeur cash, of creditcard wou meenemen vanwege de cashflow in de kassa bij het terugbetalen. Heb dus maar even wat uit de muur getrokken, net zo makkelijk. Lopen is inderdaad goed te doen vanaf Sloterdijk, rechts, links, en je bent al op het industrieterrein waar ze zitten. Ik heb het overigens met de auto gedaan, /lui :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
JumpStart schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:18:
offtopic:
Psst, het is 'Nuenen', spreek uit als [nuunen] :Y) Ligt vlakbij Eindhoven.
'k heb je geboortestreek weer rechtgetrokken hoor ;)

Wat me erg opvalt is de verschillende prijzen. Daar waar Konijnenburg erg goedkoop is, maar helaas absoluut geen optie voor mij is, is er in Den Haag dus echt ontzettend weinig te vinden. http://www.minderman.nl/ heeft inderdaad wel wat, maar niet officieel in de verhuur... Wat ik van iemand anders weer vernam kwam dit doordat er bij digitaal veel meer mis kan gaan dan bij analoog (ranzige sensor etc), maar ook dat mensen er schijnbaar liever mee aan de haal gaan...

Calumet is erg prijzig naar mijn idee. Voor de prijs die ze daar voor een D70 durven vragen kan je bij S-Color marx een D200 halen om maar een voorbeeldje te noemen. Sterker nog, de borg bij Calumet is 2x zo hoog dan bij S-Color marx.

Capi-Lux zit er ongeveer tussen in. Geen extreme prijzen ed.

Overigens hebben ze nog op verdacht weinig plekken de D200 in de verhuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Nee, vind je het gek :P

Er zijn verdacht weinig plekken waar ze hem verkopen, laat staan dat 'ie al verhuurd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Op korte termijn ga ik mogelijk weer wat huren. Iemand nog nieuwe ervaringen of andere ontwikkelingen op dit gebied? Ben op zoek naar een Nikkor 70-200 2.8 AF-s VR

Pixto
Calumet (Let op! PDF bestandje)
S-Color Marx
van Capi kan ik iig geen huurzaken op de site vinden
Konijnenberg is weer de goedkoopste, maar helaas geen optie omdat ie voor mij niet om de hoek zit.

Photex heeft helaas alleen Canon in de verhuur.

Eventueel bijkomend probleem, voor deze opdracht ben ik 1-2 dagen in het buitenland. Ben benieuwd of iemand daar ervaringen mee heeft..

[ Voor 5% gewijzigd door jules op 24-12-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:18
Ik heb volgens mij rond 14 juli 2007 bij Calumet Amsterdam een Nikon SB-800 flitser gehuurd. Meteen kort getest, en deed het voor zover ik kon zien.

En toen op het feest waarvoor hij gebruikt ging worden ... stuk ... deed het niet meer :(. Ik heb 3 foto's kunnen maken. Andere batterijen hielp niet.

De maandag erop meteen teruggebracht, verhaal uitgelegd. Hun hadden hem getest en hij was inderdaad stuk.

Ze hebben netjes geen huur gerekend, wel aanrader verder kwa service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 17:49

Floor-is

5.2

Blijft wel vrij sjit als iets dat je huurt kapot is...

Ik heb ervaring met het vroegere Capi-Vak, tegenwoordig heet dat anders.(Eyes on Media oid) Heb er in meerdere keren een 1.4EXT een 70-200/2.8 en nog wat andere dingen gehuurd. Buiten hun schuld om is er slechts 1x iets niet (helemaal) bevallen, eenvoudigweg omdat ik niet had gereserveerd en men in de tussentijd de lens had verhuurd.
Heb er meerdere keren ook spullen gekocht, hoewel (erg) prijzig.. Is dat goed bevallen :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:15

DeFeCt

je wéét toch

jules schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:17:
Op korte termijn ga ik mogelijk weer wat huren. Iemand nog nieuwe ervaringen of andere ontwikkelingen op dit gebied? Ben op zoek naar een Nikkor 70-200 2.8 AF-s VR

Eventueel bijkomend probleem, voor deze opdracht ben ik 1-2 dagen in het buitenland. Ben benieuwd of iemand daar ervaringen mee heeft..
Heb inmiddels 2x een 70-200 gehuurd bij Pixto-F, altijd prima in orde. Tijdje geleden een fish gehuurd bij Pixto en die 3 dagen meegehad naar Spanje.. was geen enkel probleem. Ik heb zelf totnu toe alleen ervaring met Pixto en die zijn zeer positief

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176826

Als het gaat om meer adressen: Google er eens op los.

Er staan ook eigenlijk altijd wel algemene voorwaarden op die sites.

Zelf nog nooit wat gehuurd, hoewel ik er over na zit te denken om dat ergens in April wel te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Googelen is zoeken naar een speld in een hooiberg. Er komen er verschillenden naar boven, maar na iedere keer bovenstaanden gevonden te hebben kom ik niet verder.
Enkelen nieuwe bedrijven nog in andere topics gevonden hier op GoT, heb ze daarom ook toegevoegd.
Daarom vroeg ik ook eigenlijk of men zelf wellicht ook ervaring heeft met andere bedrijven?

Marx en Schuring (Website lijkt een beetje verouderd.)

Eyes on Media (Hebben ondertussen de D3 en D300 in de verhuur even als de 14-24 en 24-70)

Pixto (oh, die had je al.)

Konijnenberg (Had je ook al.)

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Marx en Schuring =? S Color marx? zelfde site iig
Eyes on Media =? Capi Lux Vak? zie bericht floor-is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
De verhuur begin januari is naar tevredenheid verlopen bij Pixto-f. Voor aankomend weekend wil ik echter er weer eentje huren, maar nu komen we niet uit over de ophaaldag. Ze hebben een breng service, maar ze rijden alleen woensdag de route met afleverpunt Delft. Dat terwijl ik hem vrijdag eigenlijk pas nodig heb 8)7. Vervolgens word ie woensdag weer opgehaald omdat ik maandag niet kan en zij dinsdag niet... Maar goed, ze rekenen dan ook maar vrijdag t/m dinsdag. 5 ipv 7 dagen huur.

Als extra service een bezorg dienst en dan zit ik alsnog te miepen :+. Maar even zien hoe we hier het beste uit komen. Heb even een snelle ronde gedaan via sites van andere bedrijven, maar heb iig geen andere 70-200 VR meer kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-05 23:07

mennovanw

Canon? You can!

Verhuren doet Kamera-Express trouwens ook, www.kamera-express.nl/index.php?page=verhuur

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
Voigt: 20, 40, 50 F1, 90
Een hele berg klassiek Canon spul in alle mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Als er dan toch een 3 maanden oud topic gekicked wordt :+

Ik heb bij Calumet Rotterdam afgelopen zomer een 70-200/2.8L IS en een 580EX gehuurd. Ik had huur voor zaterdag en zondag, maar kon vrijdag in de namiddag informeren of het spul er al was, en zo ja, dan mocht ik het vrijdag al ophalen. En zo geschiedde. Borg ging via m'n kredietkaart.

Eén zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk, maar het verliep allemaal vlekkeloos.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Ah kijk, da's ook nog een mooie zaak waar ik al verschillende dingen met volle tevredenheid gehaald heb. Ik houd hem even in mijn achterhoofd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36594

Weet iemand of ik ergens in noord nederland kan huren? Bij voorkeur in Groningen...

Ik heb as zaterdag een 430ex of 580 ex nodig voor een vriendendienst.

Wil er al een hele tijd een kopen trouwens, maar in het huidige budget kan ik er even geen aanschaffen. Voor een tientje huur je er een bij Konijnenberg, maar dat is verrekte ver weg voor mij.
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:46

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

als je er netjes mee om gaat mag je die van mij ook wel lenen tegen kleine vergoeding.
Heb ook nog wel meer apparatuur mocht het nodig zijn :P.

AFAIK is er niet een winkel die verhuurt hier in de buurt.

(bij interesse, dm of mail even, hou dit topic verder schoon :) )

[ Voor 31% gewijzigd door Nomad op 02-12-2008 16:23 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-05 12:41

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Pixto; ooit een 35mm gehuurd en daar huur ik binnenkort ook maar een 85mm 1.2 ...prima service en redelijke prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Pixto-f heb ik al meermalen een 70-200 gehuurd. Prima spul voor nette prijs.

Richting het "noorden" zit voor zover ik weet alleen konijnenberg. Het verder vindt je wat zaken in Amsterdam en Rotterdam. En Pixto-f uit Eindhoven die een aflever service hebben in voornamelijk de randstad.

Wellicht een idee om eens rond te vragen bij fotozaken in de buurt? Mocht je iets vinden, laat het ons hier dan weten. Voor een volgend persoon wellicht handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 12:34
toch even een oud topic kicken.

Ik wil eens voor een keer een lens huren voor een weekend (zaterdag ophalen zondag weer terugbrengen)

doordeweeks heb ik simpelweg geen tijd om hem op te halen/weg te brengen.

maar de meeste winkels hier zijn begrijpelijk dicht op zondag.

zijn er nog bedrijven die het wel op zondag terug innemen of zal ik dan toch echt voor 3 dagen moeten huren ?

capi zit ook op schiphol maar daar kan ik niet meer verhuur prijzen vinden.

iemand een idee hoe ik voor een weekend toch nog een mooie lens kan huren zonder gelijk voor een week een lens te moeten huren ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287184

Is het niet toevallig zo dat als je iets voor een weekend huurt dat je het dan pas maandag terug moet brengen voor een bepaalde tijd?
Kan me zo voorstellen dat dat zo gaat anders is het natuurlijk raar om iets voor een weekend te huren en het vervolgens maar 1 dag kan gebruiken omdat het zaterdagavond alweer terug moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jules schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:47:
En Pixto-f uit Eindhoven die een aflever service hebben in voornamelijk de randstad.
Pick-up en return doen zij desgewenst, zeker in de randstad. Ze adverteren ook regelmatig op marktplaats.

Ik kan me voorstellen dat pick-up op zondag het hem niet is, maar als je op maandag op laat halen, kun je dat desgewenst wellicht ook op je werk regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

angel00008 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:59:
toch even een oud topic kicken.
zijn er nog bedrijven die het wel op zondag terug innemen of zal ik dan toch echt voor 3 dagen moeten huren ?
Als je bij capi materiaal huurt betaal je voor 1 dag. Materiaal huren voor zaterdag betekent dus dat je het vrijdag vanaf een uur of 5 kan ophalen, en op maandag moet retourneren voor 9 uur. De zondag (en vrijdagavond) krijg je er gratis bij :)

Dat is in ieder geval mijn ervaring bij Capi-Lux in Amsterdam. Volgens mij hebben ze nu overigens een andere naam, maar daar kan ik zo snel niet op komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 12:34
hmm dat van pixto-f had ik niet gezien en is wellicht een oplossing (mijn werk zit in Zaandam) dus dat moet redelijk te doen zijn.

ga maar eens een mailtje die kant op doen.

Ik heb het in feite van zaterdag op zondag vandaar dat het inderdaad jammer is dat je het dan een extra dag hebt terwijl het zondag terug zou kunnen gaan.

edit : zij zijn wel een van de duurdere verhuur services..

[ Voor 8% gewijzigd door AjDuLion op 25-06-2009 15:34 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:15

DeFeCt

je wéét toch

angel00008 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:24:
edit : zij zijn wel een van de duurdere verhuur services..
Maar daarvoor komt hij het wel helemaal vanuit Eindhoven naar je toe brengen...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-men
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-05 14:18
Hoi Jules,

Laatst ben ik ook even aan het experimenteren geweest. Een vriend van me wees me toen op Prime Rentals
Ik heb daar een paar goede lenzen kunnen huren.

Misschien is het wat voor je.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyno
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11-2017

Tyno

Wegenbouwer

Vorige week heb ik bij Kamera-Express een Sony A900 gehuurd, en hierbij mijn ervaringen. Ik wilde graag deze camera eens proberen, maar het "even" vast houden in de winkel vond ik niet genoeg. Ik wou hem graag onder "echte" omstandigheden (op schiphol) uit testen, daarom besloten hem een paar dagen te huren.

Donderdag middag opgehaald in Rotterdam, 200 euro aan borg betaalt en daarna kreeg ik de A900 in een stevige koffer mee, de camera was compleet met oplader en accu.Toen ik thuis was kwam ik er achter dat er een paar stofjes op de sensor zaten (ik weet niet of die er al op zaten of dat ik ze veroorzaakt hebt), maar thuis even de sensor schoon geblazen met een raket. Na de camera uitgebreid te hebben getest, zaterdag middag de camera weer terug gebracht. Voor deze verhuur (van donderdagmiddag tot zaterdagmiddag) was ik 36 euro kwijt. De borg werd een aantal dagen later min het verhuur bedrag terug gestort op mijn rekening.

Ondanks dat sensor niet helemaal schoon was ik ben toch erg tevreden over de verhuur. Ik heb gehuurd bij KE omdat dat bij mijn weten het enige bedrijf is dat Sony apparatuur verhuur (mochten er suggesties zijn dan hoor ik het graag). Qua bereikbaarheid is KE wel goed, enkel de openingstijden zijn wat krap, zoals zaterdag middag moest ik de camera weer voor 4 uur inleveren omdat de winkel om 4 uur sluit.

Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06 21:50
gratis_vodka schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:17:
Pixto; ooit een 35mm gehuurd en daar huur ik binnenkort ook maar een 85mm 1.2 ...prima service en redelijke prijzen!
I agree! Vorige week 3 lenzen gehuurd. Opgehaald in de buurt van Haarlem ipv Nuenen/Eindhoven. Perfect geregeld.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
T-men schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 17:27:
Hoi Jules,

Laatst ben ik ook even aan het experimenteren geweest. Een vriend van me wees me toen op Prime Rentals
Ik heb daar een paar goede lenzen kunnen huren.

Misschien is het wat voor je.

Suc6
Nog niet eerder van gehoord. Kun je je ervaringen wat uitgebreider neerzetten? (welke objectieven/apparatuur etc, op en aanmerkingen, ook al zijn het de kleinste details) Het ziet er nu zo naar uit alsof je een kennis/vriend/familie/eigenaar bent en je zo wat extra exposure wilt. Tenminste, zo komt de post nu op mij over...

Als ik de site bekijk, dan valt me wel op dat het aanbod wel erg beperkt is. Lijkt meer op een hobbyïst die zijn objectieven verhuurd als ik een 18-55/3.5-5.6 zie staan. Voor professionals weinig interessant...

Het is overigens een oude vraag van mij die voor mijzelf nauwelijks meer van toepassing is. Heb inmiddels grotendeels de apparatuur die ik nodig heb al in mijn bezit, maar voor anderen blijft het denk ik wel nog interessant om ervaringen te delen :).

[ Voor 10% gewijzigd door jules op 19-09-2009 15:41 ]

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:05
Zijn er mensen die ervaring hebben met het huren bij budgetcam.nl in utrecht ? Op de website staat allemaal goede reviews maar dat zegt natuurlijk niets :P

Cloud ☁️

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-06 10:56
Hier ook een goede ervaring met Pixto-F. Heb hier een Canon 1.4 extender gehuurd om te kijken wat deze doet in combinatie met een 70-200 F2.8 IS. Keurige service en zal hier ook zeker vaker wat gaan huren alvorens ik een nieuwe lens/accessoire ga aanschaffen.
Pagina: 1