Vanuit de interesse dat ik eens zou willen gaan experimenteren met een andere body maar wel met mijn huidige arsenaal aan lenzen, ben ik eens gaan rondstruinen naar verhuur bedrijven. Echter kan ik er ontzettend weinig vinden, met name bij mij in de buurt (Den Haag)
De reeds gevonden verhuur bedrijven van digitale SLR Body's;
[list]• Konijnenberg Den Ham (ov)
• Capi-Lux Vak Amsterdam
• Pixto-F Nuenen
• S-Color Marx Amsterdam
• Calumet Rotterdam
Wie kan mijn lijstje aanvullen en wie kan zijn goede/slechte ervaringen delen?
heb in't verleden wel eens een horror verhaal gehoord van mensen die een dure body hadden gehuurd waar na het bekijken van de foto's bleek dat de sensor niet schoon was (had verhuurbedrijf niet schoongemaakt), maar korting was ook niet meer mogelijk. Helaas is me ontschoten bij wie toentertijd de body gehuurd was
Het is me al opgevallen dat Konijnenberg erg goedkoop is, alleen de reistijd vanuit Den Haag valt me zwaar tegen. 3 uur reizen heb ik niet over voor dat prijsverschil
De reeds gevonden verhuur bedrijven van digitale SLR Body's;
[list]• Konijnenberg Den Ham (ov)
• Capi-Lux Vak Amsterdam
• Pixto-F Nuenen
• S-Color Marx Amsterdam
• Calumet Rotterdam
Wie kan mijn lijstje aanvullen en wie kan zijn goede/slechte ervaringen delen?
heb in't verleden wel eens een horror verhaal gehoord van mensen die een dure body hadden gehuurd waar na het bekijken van de foto's bleek dat de sensor niet schoon was (had verhuurbedrijf niet schoongemaakt), maar korting was ook niet meer mogelijk. Helaas is me ontschoten bij wie toentertijd de body gehuurd was
Het is me al opgevallen dat Konijnenberg erg goedkoop is, alleen de reistijd vanuit Den Haag valt me zwaar tegen. 3 uur reizen heb ik niet over voor dat prijsverschil